וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הודג'סון: "ליברפול לא במשבר"

המנג'ר עדיין אופטימי למרות ההפסד בדרבי: "לא שיחקנו כמו קבוצת תחתית, היינו חסרי מזל". ביונייטד מכחישים: רוני לא עוזב

הבעלות על ליברפול סוף סוף עברה מידיהם של תום היקס וג'ורג' ג'ילט בסוף השבוע האחרון, אך על הדשא הבעיות עדיין יש לאדומים בעיות רבות. הקבוצה הוכיחה זאת היום (ראשון) בצורה ברורה כשהפסידה ליריבה העירונית השנואה, אברטון, 2:0 וספגה הפסד ראשון בדרבי מאז 2006. למרות המצב החמור והעובדה שליברפול שקועה במקום ה-18 מתחת לקו האדום עם שש נקודות אחרי שמונה מחזורים, מנג'ר הקבוצה רוי הודג'סון שומר על קור רוח.

"אני לא חושב שאנחנו במשבר", אמר המנג'ר האנגלי בן ה-63, "הצורה בה שיחקנו היום היא לא צורה בה משחקת קבוצה שנמצאת בין שלוש האחרונות בליגה. מהצד השני, אנחנו עם שש נקודות אחרי שמונה מחזורים וזה מאזן עלוב במיוחד. אנחנו חייבים להצליח לנצח כדי לחזור למרכז הטבלה". בעלי הקבוצה החדשים, שהעניקו להודג'סון גיבוי, הגיעו לצפות במשחק הקבוצה. המנג'ר מרוצה: "תמיד נחמד לקבל זריקת ביטחון וגיבוי מהבוס שלך. תמיד כשאתה מפסיד כמה משחקים אז תעלה שאלת הפיטורים שלך, אז חשוב שהבעלים יבואו ויתנו לך גיבוי. הייתי מאושר מאוד לשמוע את זה. אני לא יודע אם זה ישתנה היום".

בסך הכל, הודג'סון היה מרוצה מהיכולת של שחקניו: "במחצית חשבתי שהיינו קצת חסרי מזל להיות בפיגור מפני ששיחקנו טוב. במחצית השנייה עשינו כל מה שקבוצה יכולה, שיחקנו טוב, יצרנו מצבים, הגבלנו אותם למעט מאוד מצבים והצבנו אותם לפני הרבה בעיות". פרננדו טורס שוב לא הצליח לכבוש, אך הודג'סון משוכנע שמדובר בבעיה של ביטחון ולא בעיה פיזית. "אני לא חושב שמבחינה פיזית הוא לא כשיר", אמר האנגלי, "הוא הראה את זה היום ועשה הרבה עבודה. אין לנו שום בעיות של פציעות איתו. אולי מבחינה מנטלית הוא קצת חלש והוא זקוק לשער או שניים כדי לחזור לעצמו. אין לי שום טענות כלפיו".

מנגד, נשמע דייויד מויס מרוצה: "הגישה של השחקנים הייתה ממוקדת מאוד והם קיבלו את הפרס על זה. חשבתי ששיחקנו טוב ברוב המשחקים שלנו עד כה, אבל היום היה דרבי וזה משחק חשוב יותר. חלק מההופעות שלנו עד כה העונה היו טובות, אבל לא השגנו את התוצאות. אנחנו מתחילים להיחלץ מהחלק הלא נכון של הטבלה. אנחנו קבוצה מספיק טובה כדי להיות בחלק העליון של הטבלה".

מנצ'סטר סיטי לוהטת

מנצ'סטר סיטי עשתה הרבה דפיקות לב לאוהדיה, אך בסוף הצליחה לנצח 2:3 בחוץ את בלקפול ולעלות למקום השני בליגה. רוברטו מאנצ'יני לא יצא מגדרו אחרי הניצחון: "לפעמים חשוב לנצח כמו היום, נגד סנדרלנד הפסדנו במשחק שהיינו צריכים לנצח. לא שיחקנו טוב וזה לא היה משחק טוב כי בלקפול שיחקה מצוין. לפני שבועיים הם ניצחו את ליברפול והם שיחקו טוב מאוד. היום היה משחק קשה בשבילנו, לא קל להבקיע שלושה שערים בחוץ".

המנג'ר האיטלקי פתח במערך מאוד התקפי והעלה את עמנואל אדבאיור בהרכב: "אני חושב שאדבאיור שיחק טוב מאוד ואני שמח על כך. יחד עם זאת, אנחנו חייבים להשתפר. השבוע כל השחקנים חזרו מהנבחרות וזה קשה לחזור לתפקד לאחר מכן. אנחנו רוצים לזכות באליפות וחייבים לשחק טוב תמיד כדי לנצח כי אנחנו קבוצה טובה. אנחנו חייבים להשתפר.

גארת בארי הוסיף: "בלקפול היא קבוצה טובה וידענו שיהיה משחק קשה. שיחקנו חזק והצלחנו לכבוש שלושה שערים וזה מה שחשוב. טבז הצליח לכבוש בעונה שעברה הרבה שערים חשובים והוא עושה את זה גם השנה. אנחנו במצב פנטסטי, אבל יש עוד משחקים קשים ודרך ארוכה לפנינו".

ג'יימס מילנר: "בלקפול הפעילה עלינו הרבה לחץ, היא קבוצה טובה, אבל הכי חשוב שכבשנו שלושה שערים ושמרנו עליהם. הכי חשוב שנמשיך כקבוצה קדימה ורק נתקדם. אנחנו לוקחים כל משחק".

מה יהיה עם רוני?

מנצ'סטר יונייטד רועשת וגועשת היום בעקבות הדיווחים בתקשורת האנגלית, על כך שווין רוני עומד לעזוב את הקבוצה. כידוע, אתמול רוני לא פתח בהרכב הקבוצה ב-2:2 שלה מול ווסט ברומיץ', דבר שהיווה דוגמה נוספת למתח בינו לבין המאמן אלכס פרגוסון. כזכור, בשבוע שעבר רוני טען בתקשורת שהוא לא סבל מפציעה בקרסול ולמעשה סתר בפומבי את דבריו של המנג'ר, שניסה להסביר למה החלוץ לא שותף. המתיחות החלה עוד בחודש שעבר, כשפרשת הבגידה של רונ י התפוצצה, ועל פי הדיווחים פרגוסון נפגע באופן אישי מהמעורבות של רוני בפרשה.

היום טוענת התקשורת האנגלית שהיחסים בין השניים על סף פיצוץ, ושכבר בינואר הקרוב רוני יעזוב את אולד טראפורד. הקבוצה הגיבה ואמרה כי "הדיווח שרוני יעזוב כבר בינואר זו שטות מוחלטת", אך עצם העובדה שבמועדון התייחסו לדיווחים בצהובונים - שהם דבר שבשגרה עבור יונייטד - העלתה את החשד שאולי הפעם יש דברים בגו.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully