וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: הופנהיים ניצחה 2:3 את מנשנגלדבאך

הקבוצה של רנגניק השיגה ניצחון ראשון לאחר ארבעה משחקים, צמד נפלא לדמבה בה. פרנקפורט הביסה 0:3 את קייזרסלאוטרן

הופנהיים השיגה הערב (ראשון) לאחר ארבעה משחקים רצופים, עם 1:3 ביתי על בורוסיה מנשנגלדבאך. בכלל, הערב עומדת הקבוצה של רלף רנגינק בסימן ארבע. הופנהיים, שנהנתה מצמד של דמבה בה הלוהט ופנדל אדיר של סיאד סליחוביץ' מול תשעת שחקינ הופנהיים, עלתה לאחר הניצחון למקום הרביעי בגרמניה. מנשנגלבאך נשארה תקועה במקום ה-15, כשלפחות היא יכולה להתעודד בכך שבשמונת משחקיה עד כה נכבשו 36 שערים.

בדקה ה-12 מנשנגלדבאך ניצלה רפיון בהגנת המארחת ומרקוס רויס העביר מסירת רוחב לראול בובאדיז'ה שבנגיעה רכה שלח את הכדור פנימה. 0:1 למנשנגלדבאך. הקבוצה הביתית מצאה את השוויון ממש בפתיחת המחצית השנייה, כשבדקה ה-46 מסירת רוחב של פנייל קוקו מצאה את דמבה בה, שהגיע מאחור ודחק פנימה מארבעה מטרים. מחזור שלישי ברציפות שהחלוץ הסנגלי ממוצא צרפתי מוצא את הרשת, 1:1. בדקה ה-62 נכנסה מנשנגלדבאך עמוק יותר לבוץ, כשחואן ארנגו ראה את הכרטיס האדום אחרי חילופי מהלומות עם שחקני הופנהיים.

בדקה ה-67 הצליחה הופנהיים להשלים את המהפך. שוב דמבה בה. הפעם, סיאד סליחוביץ' הגביה קרן לפינה הקרובה, בה נגח לרחוקה כדור שהלך לקורה וחצה את הקו לפני שלוגאן ביילי הוציא את הכדור. בדקה ה-82 הגיע השער שלישי של הופנהיים והאדום השני של מנשנגלדבאך. סבסטיאן שאחטן הכשיל מאחור את בה שהיה לבד מול השוער ונשלח למקלחת מוקדמת. סליחוביץ' בעט את הפנדל בעוצמה אדירה למשקוף ופנימה בדרך ל-1:3 להופנהיים.

קייזרסלאוטרן - איינטכרט פרנקפורט 3:0

איינטרכט פרנקפורט הצליחה להשיג היום (ראשון) ניצחון חוץ יוקרתי ומרשים במיוחד, 0:3 על קייזרסלאוטרן, שכזכור ניצחה במחזור השני בביתה את באיירן מינכן. בעקבות הניצחון, עלתה הקבוצה של מיכאל סקיבה למקום השביעי בליגה וסיבכה את קייזרסלאוטרן במקום ה-14, שתי נקודות בלבד מעל הקו האדום. מי שהרשים במיוחד הוא תאופניס גקאס היווני, שכבש צמד ועלה לראש טבלת הכובשים עם שבעה שערים, כמו פאפיס דמבה סיסה.

קייזרסלאוטרן הייתה קרובה לעלות ליתרון, לאחר שגאורגיוס צאבלס הכשיל את סרדאן לאקיץ הקרואטי ברחבה. לאקיץ' בעצמו בעט את הפנדל, אך שוער פרנקפורט אוקה ניקולוב הציל. פרנקפורט התעודדה מההחמצה ומצאה את שער היתרון עוד במחצית הראשונה. מהלך נפלא של התקפת פרנקפורט עם חילופי מסירות בנגיעה אחת נגמר במסירה של פטריק אוקס לתאופניס גקאס, שמול שער ריק בעט פנימה והעלה את האורחת ל-0:1.

החלוץ היווני הנפלא מצא את הרשת שוב, הפעם בדקה ה-67. הכדור חדר לרחבה לאחר קרן, גקאס בעט פעם אחת ונבלם. הכדור חזר אליו ומול השוער לבד הצליח למצוא את הרשת בפעם השביעית העונה ובנוסף לניצחון הוא ניצב בראש טבלת הכובשים יחד עם פאפיס דמבה סיסה מפרייבורג. החגיגה של פרנקפורט לא נגמרה כאן. בדקה ה-83 הצטרף אלכסנדר מאייר לגקאס. הקשר ההתקפי כבש את שערו הראשון העונה ממרכז הרחבה לאחר מסירת רוחב של סבסטיאן יונג.

עדכון ראשון: 17:16

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully