וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אברטון ניצחה בדרבי של ליברפול

קייהיל וארטטה העניקו לטופיז 0:2 בגודיסון פארק. צמד של טבז נתן לסיטי 2:3 על בלקפול, התכולים רק שתי נקודות מצ'לסי

המחזור השמיני בפרמיירליג התחדש היום (ראשון), ואחרי שצ'לסי ומנצ'סטר יונייטד איבדו נקודות אתמול, הגיע תורה של ליברפול להמשיך לשקוע עם הפסד כואב במיוחד, 2:0 בדרבי מול אברטון, שדירדר אותה עד למקום הלפני אחרון והחריף עוד יותר את המשבר החמור בצד האדום של מרסיסייד. במשחק השני של אחר הצהריים רשמה מנצ'סטר סיטי ניצחון חוץ נאה עם 2:3 על בלקפול והתקרבה עד למרחק של שתי נקודות מצ'לסי המוליכה.

אברטון - ליברפול 0:2

האופטימיות שאחזה באוהדי ליברפול אחרי רכישת הקבוצה על ידי התאגיד האמריקאי NESV, פינתה היום את מקומה למציאות. והמציאות של מועדון הפאר הזה עגומה מאוד. ליברפול של רוי הודג'סון ספגה הפסד חוץ משפיל בדרבי העירוני, כשיצאה מגודיסון פארק עם 2:0 שחטפה מאברטון. התוצאה אולי לא נראית נוראית, אבל אברטון שלטה במשחק, וזהו ההפסד הרביעי של האדומים בשמונה מחזורים.

פתיחת המשחק הייתה אגרסיבית מצד שחקני שתי הקבוצות, והשופט הווארד ווב ניסה להרגיע את האמוציות. אברטון שלטה בצורה מוחלטת בכר הדשא כשאיגביני יעקובו חולל שמות בהגנת ליברפול, אולם הכחולים לא הצליחו להכניע את פפה ריינה. אברטון המשיכה לשלוט ובדקה ה-34 באה על שכרה בזכות שיתוף הפעולה המצוין בין שיימוס קולמן לטים קייהיל. קולמן פרץ מצד שמאל, מסר רוחב לקייהיל שבעט בעוצמה פנימה והרים את גודיסון פארק לאוויר עם יתרון מוצדק של 0:1 לזכות המיליונרים.

אברטון פתחה מצוין את המחצית השנייה, כשבדקה ה-50 הגנת ליברפול הרחיקה כדור קרן הישר לרגליו של מיקל ארטטה, שבעט מ-16 מטר בעוצמה פנימה וקבע 0:2. בדקות שחלפו עד הסיום, ליברפול הגבירה את הלחץ והצליחה להתקרב לשערו של טים הווארד, אך ללא תוצאות.

בלקפול - מנצ'סטר סיטי 3:2

בזמן ששאר הגדולות מקרטעות, הסיטיזנס רק הולכים ומתחממים, ופרט לסגל הגדוש בכישרון הבחורים של רוברטו מאנצ'יני שוב הוכיחו שיש להם גם לא מעט אופי. העולה החדשה הייתה קרובה לחלץ לפחות נקודה מסגנית המוליכה וסיכנה מספר פעמים את שערו של ג'ו הארט, אבל נשארה עם המחמאות בלבד. דקל קינן נשאר על הספסל של בלקפול במשך כל 90 הדקות, אבל ההגנה של קבוצתו ממש לא נראתה טוב בלעדיו.

אחרי מחצית ראשונה חלשה התעוררו הכתומים עם שתי החמצות גדולות של די ג'יי קמפבל, לפני שקרלוס טבז נכנס לעניינים ודחק פנימה את הראשון שלו בדקה ה-67 אחרי שדויד סילבה הכניס לו כדור מצוין והשופט התעלם מעמדת הנבדל של הארגנטינאי.

בלקפול באה על שכרה בדקה ה-78 כשמרלון הארווד נגח מצוין פנימה בסיום תרגיל של מצב נייח וקבע 1:1, אבל כעבור דקה בדיוק חטף טבז כדור מהגנת המקומיים ובעט מדויק מקצה הרחבה לרשת. בדקה ה-90 הבטיח סילבה את הניצחון במבצע אישי גדול שהסתיים בכדור מסובב לחיבורים, וגארי פלטשר רק צימק בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully