וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רעננה פספסה הזדמנות להתקרב לצמרת

שחקניו של לחמן סיימו רק ב-0:0 מול ג'ת ויסתפקו במקום החמישי. ניצחון ראשון לבית"ר שמשון, נצרת ביטלה את המינוס

המחזור השישי בליגה הלאומית מגיע לסיומו היום (שני) עם שלושה משחקים בהן מעורבת קבוצה אחת מהצמרת וחמש מהתחתית. הפועל רעננה פספסה הזדמנות להעפיל למקום הרביעי אחרי שלא הצליחה לנצח את עירוני ג'ת וסיימה מולה רק ב-0:0. בית"ר שמשון פגשה את אחווה עראבה והשיגה ניצחון ראשון העונה, 0:4. ב-19:00 החל המשחק בין מכבי אחי נצרת, שתנסה למחוק את המינוס מול עירוני בת ים.

הפועל רעננה - עירוני ג'ת 0:0

המארחת היא אמנם אחת משתי הקבוצות היחידות בליגה שטרם הפסידו (יחד עם המוליכה רמת השרון) אבל היא פספסה היום הזדמנות לנצח את העולה החדשה ולעלות למקום הרביעי כדי להתקרב מאוד לפסגה. רעננה ספגה רק שער אחד העונה, כשההגנה בראשות השוער ניל אברבנל מספקת את הסחורה ונותנת שקט למאמן אייל לחמן, וב-90 דקות נוספות ההגנה הזו עמדה היטב מול ג'ת, שמראה שלמרות שהתחילה את העונה בפיגור רב, היא מתחילה להתייצב.

בית"ר שמשון תל אביב - אחווה עראבה 0:4

שתי הקבוצות הגיעו למשחק בעיקר כדי להיפטר מהאפס בטור הניצחונות, כשהמארחת הראתה עליונות במהלך המשחק וסיימה עם ניצחון גדול שנותן לה אוויר לנשימה. בית"ר שמשון תל אביב סבלה מלא מעט חוסר מזל במחזורים קודמים, כשבמספר מקרים הייתה ראויה לניצחון, ואולי הניצחון הזה יגביר את הביטחון לשחקנים, שעומדים כעת על שש נקודות.

עראבה, שעדיין שרויה בהלם מהפחתת 10 הנקודות, לא הצליחה לשפר גם את כמות שערי הזכות שלה, שעומדת על שער בודד. אודי כהן (18), אלירן אפריאט (43), ארנון טמיר (51) ואיציק אבושדיד (86) דאגו לחגיגות אצל הקבוצה של אריק גילרוביץ'.

מכבי אחי נצרת - עירוני בת ים 1:1

הקבוצה של שמעון הדרי אמנם הפסידה לראשונה במחזור הקודם, אך היא פתחה את העונה עם צבירת שמונה נקודות שסייעו לה לקזז את המינוס שהוטל עליה לנקודה אחת בלבד, והערב המארחת אספה עוד נקודה כשסוף סוף היא מגיעה לאפס והעלימה את מינוס תשע הנקודות שנגזרו עליה. יובל שבתאי העלה את נצרת ליתרון בדקה ה-38, אבל עירוני בת ים, שעד הערב לא כבשה, יכולה להיות מעודדת משער ראשון העונה, עליו חתום ינאי דרעי בדקה ה-70, אך המאבק על ההישארות נראה כרגע בעייתי מבחינת האורחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully