וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הפציצה בסגנון דחיקה

האלופה התקשתה מול קליארי, אבל טיל של סמואל אטו העניק לה 0:1. 0:4 ליובנטוס על לצ'ה, גם לאציו ניצחה והיא ראשונה

מתחילת העונה אינטר מחפשת את הקצב שלה בליגה האיטלקית, אבל גם אחרי משחק החוץ בקליארי היא טרם מצאה אותו. אלופת איטליה ואירופה ניצחה היום (ראשון) 0:1 את הקבוצה מסרדיניה, אך במשך דקות ארוכות לא הבריקה, ולמעט פרק זמן מסוים במחצית הראשונה, היא הציגה כדורגל אטי ומגומגם, ונהנתה ממזל ומיכולת טובה של שוערה ז'וליו סזאר כדי לצאת מהאי הקסום עם שלוש נקודות חשובות. בעקבות הניצחון אינטר נצמדה למילאן בצמרת, כשלשתיהן יש 14 נקודות. קליארי, שספגה את הפסדה השני העונה, נותרה עם 7 נקודות במאזנה.

בדקה ה-3 הופסק המשחק לכמה דקות עקב קריאות גזעניות מכיוון אוהדי קליארי. השופט ניגש לספסלי הקבוצות ולאחר מכן הקהל נקרא לחדול מכך. לאחר שהמשחק חודש, אינטר התקשתה להגיע למצבים ושתי הקבוצות לא סיפקו רמה טובה של כדורגל. אולם ככל שנקפו הדקות המשחק הפך דינמי יותר, מייקון אייים על מרקו אגאזי, ובדקה ה-39 העלה סמואל אטו את אינטר ל-0:1. ווסלי סניידר הקפיץ כדור לכיוון הקמרוני, שעצר אותו, היתל בהגנת קליארי, ומקצה הרחבה שלח טיל לחיבורים.

קליארי הייתה טובה יותר מאינטר במחצית השנייה. לקליארי הגיע כדור עונשין מ-11 מטרים לאחר תפיסה של רוברט אקוופרסקה, אך השופט לא שרק, וז'וליו סזאר נאלץ למתוח את איבריו ובהצלה כפולה גדולה השאיר את התוצאה בעינה, כשבדקה ה-53 מנע מננה ואלסנדרו אגוסטיני לכבוש. בדקה ה-76 ניצל שערה של אינטר כשאלסנדרו מארטי בעט מחוץ לרחבה, הכדור פגע בקיבו ונעצר במשקוף של סזאר. עד לסיום קליארי לא הצליחה לכבוש, ואינטר יצאה מסרדיניה עם שלוש נקודות.

יובנטוס - לצ'ה 0:4

הקבוצה של ג'יג'י די קאניו הגיעה עם פנטזיה להשיג ניצחון חוץ ראשון דווקא בטורינו, אבל שחקני יובנטוס קטעו לה את החלום כבר בפתיחה. אלברטו אקווילאני קיבל את המקום בהרכב בפעם השלישית ברציפות, ובדקה ה-13 גם חגג שער ראשון במדי הביאנקונרי עם בעיטה מצוינת מ-20 מטרים. מילוש קראסיץ' סחט פנדל בדקה ה-34 אותו ניצל פליפה מלו הברזילאי, והסרבי המצוין בישל לפאביו קוואליארלה את השלישי אחרי עשר דקות. המחצית השנייה הייתה גארבג' טיים ארוך, אבל זה לא מנע מקראסיץ' לבשל גם לנסיך אלסנדרו דל פיירו בדקה ה-82, ארבע דקות לאחר שעלה כמחליף.

קטאניה - נאפולי 1:1

האורחים פספסו הזדמנות להשתוות למוליכות, כשהשיגו רק נקודה בסיציליה ונעצרו אחרי שני ניצחונות רצופים. אדינסון קבאני המשיך בכושרו הנפלא והעלה את נאפולי ליתרון בדקה ה-39, אבל החבורה הארגנטינאית של קטאניה דאגה לשוויון אחרי חצי שעה, כשאדריאן ריקיוטי בישל לפאפו גומז. הקפטן האורח פאולו קנבארו הורחק בדקת הסיום.

בארי - לאציו 2:0

קבוצתו של אדוארדו רג'ה לא התרגשה מהניצחונות של כל יריבותיה לצמרת, מילאן, יובנטוס, אינטר ונאפולי, ועשתה את העבודה בעצמה עם ניצחון חוץ בבארי 0:2. לאציו, לה זה היה ניצחון שלישי ברציפות, שיפרה את מאזנה ל-16 נקודות ועלתה למקום הראשון באיטליה, מרחק שתי נקודות משתי המילאנזיות. מנגד, לקבוצה הביתית זהו הפסד שני ברציפות ושלישי בארבעת המחזורים האחרונים והיא נותרה במקום ה-12.

השער הראשון של לאציו הגיעה בדקה ה-52 לאחר שניהלה משחק מסירות מופתי במרכז השדה עד שמסירת עומק של סטפאנו מאורי מצאה את הרנאנס, שבעט בין רגליו של ז'אן פרנסוואה ז'ילה והעלה את לאציו ל-0:1. בדקה ה-61 לאציו מצאה את השני כשמסירת רוחב הגיעה למאורי שבעט לשער, אך הכדור שלו הגיע דווקא לסרג'יו פלוקארי שעם הברך כבש את אחד השערים המוזרים בתקופה האחרונה.

סמפדוריה - פיורנטינה 1:2

שתי קבוצות שפתחו את העונה בצורה מגומגמת למדי נפגשו במראסי, ובסיום הייתה זו סמפדוריה שחגגה (אולי) יציאה מהמשבר. המארחת לא ניצחה מאז מחזור הפתיחה, וגם הפעם החלה גרוע כשמרקו מרקיוני נגח לרשתה כבר בדקה השישית אחרי הגבהה מדויקת של חואן ורגאס. סמפ הפעילה לחץ כבד על שער יריבתה, ובדקה ה-80 רטו ציגלר איזן בבעיטה חופשית. ההתלהבות של המארחים נמשכה, ומי אם לא אנטוניו קסאנו השלים מהפך בדקה ה-82.

פאלרמו - בולוניה 1:4

חאבייר פסטורה, האיש עליו כבר מתקוטטים אנשי ריאל מדריד וברצלונה, סחף את פאלרמו לניצחון בית ראשון העונה. הכישרון הארגנטינאי הבקיע שער נהדר בדקה ה-17, יוסיפ איליצי'ץ חיקה אותו בדקה ה-24 ומאוריסיו פינייה נגח את השלישי בדקה ה-47. מרקו די ואיו הוותיק צימק עבור בולוניה בדקה ה-66, אבל ארמין בצ'ינוביץ' נעץ את הרביעי בדקה ה-83, אחרי בישול שני של אנטוניו נוצ'רינו.

משחקים נוספים:

צ'זנה - פארמה 1:1
לצ'זנה: אריון בוגדאני (17). לפארמה: כריסטיאן זקארדו (28)

ברשיה - אודינזה 1:0
לאודינזה: ברנרדו קוראדי (80)

(עדכון ראשון: 14:28)
(עדכון אחרון: 19:38)

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully