וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רמת גן: "עם הסגל הזה נרד ליגה"

17.10.2010 / 13:50

השחקנים לקחו אחריות על ההפסד לנתניה בתוספת הזמן, אך סבורים כי ההנהלה חייבת לפעול ומיד: "חייבים שינוי, ודחוף"

אווירת דכאון שררה אמש (שבת) בחדר ההלבשה של הפועל רמת גן, בסיום משחק ההפסד הצורב 1:0 למכבי נתניה בוינטר. שער של אחמד סבע בדקה ה-94, חרץ את גורלו של המפגש הזה ושלח את שחקני רמת גן הביתה עם משחק נוסף ללא נקודות. המאמן שלומי דורה השתולל על שחקניו בסיום, וצרח עליהם בין השאר: "זה לא הגיוני שאנחנו מקבלים גול בבית בדקה ה-94, אם כאן במשחק ביתי לא ניקח נקודות, אז איפה ניקח?".

השחקנים עצמם ישבו בחדר ההלבשה חפויי ראש ולא הוציאו הגה. "שלומי בהחלט צודק, כי אם בבית אנחנו לא מנצחים משחק כזה, אז באמת איפה ניקח נקודות?", כך אמר הבוקר אחד משחקני הקבוצה ל'וואלה! ספורט'. "אנחנו חייבים להתעורר ומהר אחרת זה ייגמר רע. אבל כל מי שמסתכל עלינו מהצד מבין לבד שעם הסגל הזה אנחנו נרד ליגה, חייבים לעשות כאן שינויי ודחוף. בלי חיזוק רציני אנחנו לא נשרוד את העונה, הגול שקיבלנו בדקה ה-94 והעובדה שאנחנו שוב ושוב לא מצליחים לנצח, אלו סממנים מובהקים של קבוצה שבסוף יורדת ליגה. אמנם העונה רק החלה אבל אסור לתת לכדור השלג הזה להמשיך להתגלגל", הוסיף השחקן.

עיקר הביקורת ברמת גן מופנית כלפי שלושת הזרים שאינם תורמים כלל לקבוצה עד כה, הבלם הספרדי פאבלו בונדיאה שמבלה בשבועות האחרונים על הספסל, הקשר האורוגוואי קלאודיו ריברו שהובא בקול תרועה רמה ועד כה מתגלה כחתול בשק וגם החלוץ הבולגרי קרום ביבישקוב שאמנם כבש צמד מול הפועל עכו לפני שלושה מחזורים אך בזאת מסתכמת כל תרומתו מאז שנחת במועדון. " כואב לומר אבל הצמד שביבישקוב כבש נגד עכו זה אחד הדברים הגרועים שקרו לנו, הוא גילגל שני גולים מול שער ריק ועשו ממנו כוכב, הוא בלוף, זה לא חלוץ, גם הבלם הספרדי זה בדיחה וריברו עדין לא נחת כאן", אומר שחקן בכיר במועדון. "אם לא נעשה כאן שינוי זה יגמר רע מאוד. הגיע הזמן שנתחיל לקחת נקודות בכוח ולא חשוב באיזה צורה נשחק. יש לנו עכשיו את מכבי תל אביב וזה בהחלט לא משחק אידיאלי לצאת לדרך חדשה אבל אין לנו שום ברירה, נצטרך לבוא ולתת את כל מה שיש לנו בכדי להוציא נקודות מהמשחק הזה", הוסיף השחקן הבכיר.

הקשר תמיר פור שהורחק אמש לאחר שספג שני כרטיסים צהובים לא ישחק בשבוע הבא במשחק החוץ נגד מכבי תל אביב, שיערך באצטדיון רמת גן, בשל שזרוע החורף בבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully