וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל לנשים תשודר בחינוכית

17.10.2010 / 17:01

זכויות השידור הועברו לערוץ 23, שישדר כבר ממחזור הפתיחה ביום שני. בינתיים, שחקניות הליגה הכריזו על סכסוך עבודה

משחקי הפתיחה של ליגת העל בכדורסל נשים ישודרו בטלוויזיה החינוכית (ערוץ 23), לאחר שזכויות השידור הועברו אליה מערוץONE, שעלייתו עוכבה. ליגת הנשים נפתחת מחר (שני) ושידור המשחק המרכזי יחל בשעה 19:30.

בטלוויזיה החינוכית ציינו כי שידור המשחקים בטלוויזיה החינוכית יביא את אחד מענפי הספורט המרתקים בישראל לביתו של כל צופה בישראל. באיגוד הכדורסל הביעו את שביעות רצונם מהפתרון שנמצא לשידורי משחקי ליגת העל לנשים ומקווים כי שידורים אלה יקדמו את ענף כדורסל הנשים בישראל.

בתוך כך, הסתדרות המעו"ף הכריזה היום (ראשון) על סכסוך עבודה בליגת העל בכדורסל נשים. סכסוך העבודה נוגע לכלל שחקניות הכדורסל המשחקות בליגת העל, זאת לאחר שאיגוד הכדורסל החליט באופן חד צדדי להגדיל את מספר השחקניות הזרות בליגת העל משלוש שחקניות זרות לארבע שחקניות זרות בעונה זו דווקא בשלבים המכריעים של הפלייאוף. משמעותו של סכסוך העבודה הוא שתוך שבועיים של ימי צינון תוכלנה השחקניות, בהוראת ההסתדרות, לנקוט בצעדים ארגוניים, לרבות השבתת הליגה.

"מדובר בהחלטה שערורייתית שהיא תעודת עניות לכדורסל הישראלי", הסביר את הצעד ניר אלון, יו"ר ארגון שחקני הכדורסל, "לצערי, המסר שעובר הוא שהשחקנית הישראלית לא שווה ברגע האמת. כל זה קורה אחרי ההצלחה המדהימה של נבחרת הנשים הקיץ. אני קורא לאיגוד ולקבוצות לחזור בהם מהטעות הזאת ולשבת איתנו למו"מ מיידי על מנת לפתור את הסכסוך".

ליעד סואץ-קרני הוסיפה: "מדובר בהחלטה אומללה ופוגעת. האיגוד מתייחס אלינו, השחקניות הישראליות כמו ללהקת חימום כדי שאנו "ניסחב" את העגלה במשך העונה כולה ובשלבים המכריעים, נצטרך להשאיר את הבמה לשחקניות הזרות. אנחנו לא יכולות להשלים עם צעד מעליב כזה".

(עדכון ראשון: 13:27)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully