וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הצמד: גולן מלך שערי הדרבי של מכבי פ"ת

17.10.2010 / 11:22

יחד עם אליעזר שפיגל. השחקן: "כבוד". בקבוצה מחמיאים לפרדי דוד: "11 גולים בארבעה משחקים? הוא עשה סוויץ' לצעירים"

אוהדי הפועל פתח תקוה קיללו אמש (שבת) במחצית המשחק ובסיומו את נשיא מכבי פתח תקוה עמוס לוזון. האחרון בחר לא להגיב וחייך לעברם, ובמועדון טוענים כי מאז שמונה לתפקידו כנשיא המועדון לוזון לא היה כל כך מחויך. "הדרבי הזה היה חשוב למועדון. עמוס ושינו (זוארץ, א"י) רצו מאוד לנצח את המשחק הזה, שיחקנו בשבילם ובשביל המאמן", אמרו אתמול שחקנים בסיום משחק הניצחון הענק של מכבי בדרבי של פתח תקוה 1:4 על הפועל במסגרת המחזור השישי של ליגת העל.

בפתח תקוה כעסו אתמול מאוד על הברוטאליות של שחקני הפועל, שבאה לידי ביטוי בעיקר לאחר השער הרביעי, במחצית השניה. פרדי דוד זעם על הבעלים של הפועל, תומר סיני, ואמר לו בסיום: "באתם להיכנס ברגליים? בשביל זה אתה משקיע כסף?". בהפועל הגיבו היום: "השחקנים שעשו את זה נלחמו על טיפת כבודם האחרון".

"כבשנו 11 גולים בארבעה משחקים, זה מראה כמה פרדי יודע לעבוד נכון עם השחקנים הצעירים. הוא ידע לעשות להם סוויץ'', אמרו הבוקר בקבוצה. "עומר דמארי וטל בן חיים מבינים אחד את השני, עומר גולן עוזר להם מאוד. זאת אולי ההתקפה הכי מסוכנת שיש היום בליגה".

זנדברג: "לא יכולתי לבקש יותר מאשר לכבוש בדרבי"

שחקנים בקבוצה סיפרו כי המאמן הורה להם לפני המשחק לא להיגרר לפרובוקציות של הפועל, וכמו במשחקים הקודמים גם הפעם ידע לזהות את נקודת התורפה של היריבה, ששניים משחקניה הורחקו בשני משחקי הדרבי האחרונים. הפעם, היריבה איבדה את השוער שניר דורי, שהתנצל בפני הקהל שלו אחרי ההרחקה.

גולן, אגב, הפך אתמול למלך שערי הדרבי בכל הזמנים, עם שבעה כיבושים. הוא ניצב בראש הרשימה יחד עם אליעזר שפיגל, ששיחק אף הוא במכבי. "לא ידעתי את זה, אבל זה כבוד גדול עבורי", הגיב החלוץ. גולן, אגב, חלף על פני הסקאוט לשעבר קובי רפואה, שכבש עד כה שישה שערים בדרבי. גולן מעולם לא כבש צמד בדרבי וזה היה הראשון שלו. רק פעם אחת בעבר, כשכבש שער בדרבי, הקבוצה ניצחה. גולן, שהורחק, ייעדר מהמשחק הקרוב נגד הפועל תל אביב.

אחרי תקופה ארוכה, דומה שמיכאל זנדברג חוזר לכושר. הקשר הבקיע מול קבוצת נעוריו ואמר: "כבר הרבה שנים אני לא משחק שם, אבל יש לי סנטימנטים לקבוצה הזאת. לא יכולתי לבקש יותר מאשר לכבוש בדרבי. הביאו אותי לכאן כדי לתרום מנסיוני ולעזור לצעירים. אנחנו שווים פלייאוף עליון".

הקשר נבוישה מרינקוביץ' יחזור במהלך השבוע לאימונים מלאים, אבל לאור היכולת של של זנדברג לא בטוח שיחזור להרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully