וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוצץ אימון הבכורה של נעים בהפועל פתח תקוה

17.10.2010 / 15:05

אוהדי הקבוצה, שמחו נגד מינוי נעים, מימשו את איומיהם והתפרצו לאימון. המאמן: "הגעתי למועדון גדול במצב לא סימפטי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

אוהדי הפועל פתח תקוה איימו כי לא יקבלו את מינויו של יובל נעים למאמן הקבוצה, ומימשו את איומיהם. כעשרה מאוהדי הפועל פתח תקוה פרצו לדשא במהלך אימון הבכורה שלנעים ופוצצו אותו. האוהדים קראו לנעים: "שב במרפסת, לא רוצים אותך מפה". האוהדים גם קיללו את שחקני הקבוצה. האימון חודש לאחר מספר דקות. אוהדי הפועל פתח תקוה טענו כי לא שכחו עימות שהיה להם עם נעים לפני כשלוש שנים.

"הכל יסתדר"

יובל נעים אמר לאחר שהאימון הופסק: "זה לא קשור לקטע מקצועי, הכל יסתדר, יש אי הבנה, אבל הכל יהיה בסדר ומה שחשוב זה טובת המועדון. אני אומר לאוהדים שאני מתנצל, אבל אני לא מעורב במה שקרה, הפועל פתח תקוה מועדון גדול והעזרה והתמיכה של הקהל חשובים מאוד להצלחת הקבוצה".

"הגעתי למועדון גדול במצב לא סימפטי", הוסיף נעים, "אני מאמין שהשחקנים יעלו על דרך המלך. כרגע הגעתי למצב נתון שבו קשה לעשות שינויים, אני בטוח ששינוי יבוא. לדבר על דברים בומבסטים זה לא רציני, בסך הכל הקבוצה בתחתית וחשוב שנצא מהתחתית. התוצאות היו לא טובות, לאו דווקא בגלל מחפוד, לשחקנים יש חלק בזה, אנחנו המאמנים תלויים בשחקנים".

עוד לפני תחילת האימון אמר נעים ל"וואלה! ספורט": "הגעתי למועדון גדול, עם קהל תומך. אני בטוח שנשפר את הקבוצה ונצא לדרך חדשה". המאמן מתכוון להיפגש עם האוהדים שמחו אמש והיום על מועמדותו לקבוצה. "אין לי שום דבר עם הקהל של הפועל, ההפך. אני מכבד אותו מאוד", אמר המאמן.

עוד לפני שהתקיים האימון של נעים, נפגשו היום חברי הנהלת הפועל פתח תקוה - תומר סיני, אפי צפריר וגל חצור - עם מספר אוהדים שהגיעו לאימון הקבוצה וביקשו מהם לקבל את המאמן החדש בזרועות פתוחות ולא להתנגד למינויו, כפי שאיימו לאחר ההפסד בדרבי. יש לציין כי גם נעים בעצמו מתכוון להיפגש עם האוהדים בכדי לפתוח לפתוח את הקדנציה שלו בסהפועל פתח תקוה בצורה חלקה. אולם האוהדים לא שעו לבקשותיהם, והאימון, כאמור, פוצץ.

המנכ"ל אפי צפריר: "יובל התנצל בפני אוהדי הפועל פתח תקוה על התקרית שאירעה לפני שלוש שנים. אני מאמין שנוכל לפתוח דף חדש, ואולי אפילו נארגן מפגש על מנת ליישר את ההדורים. מה שחשוב הוא שהפועל פתח תקוה תצא לדרך חדשה".

מחפוד: "יממה לפני לא ידעתי אם עולים. זה אמיתי?"

אלי מחפוד התעורר הבוקר (ראשון) למציאות חדשה. אחרי שמתחילת העונה דאג להזכיר איך העלה את הפועל פתח תקוה ליגה ובעונה שעברה הציל אותה ברגע האחרון מירידה, המאמן נשלח הביתה מיד בסיום התבוסה בדרבי (4:1), זאת בהתאם לסיכום שנקבע בהנהלה ופורסם לפני שבועיים – הפסד בדרבי פירושו פיטורים.

"אשב כרגע בבית, אני זקוק למנוחה אחרי כל התקופה הרעה שעברתי", הבהיר מחפוד אמש. "אני חייב לציין שהפיטורים לא הגיעו רק על רקע השבוע האחרון. שיחקנו טוב מול מכבי נתניה ומכבי תל אביב, אבל זה המקצוע שלנו. הפועל פתח תקוה נתנה לי הרבה ולהיפך. אנשים שוכחים שבתחילת העונה אף מאמן לא רצה להגיע לפה".

מאז שהחלה פרשת ג'ונתן אסוס גם חלק מהשחקנים נשמעו פסימיים לגבי מה שהולך לקרות בדרבי. "אין ספק שמה שקרה בשבוע האחרון הפריע לנו", הסביר המאמן. "כל השבוע עבדתי על משהו מסוים, תרגלתי הרכב, ולא ידעתי אם הוא משחק או לא. 24שעות לפני, לא ידעתי אם כן עולים למגרש או לא, איזה שחקנים ישחקו ואיזה לא, זה אמיתי? עברתי תקופה לא קלה בקבוצה. אבל עברנו תקופות ארוכות ביחד גם בעבר. אולי עוד אחזור".

שחקני הפועל פתח תקוה ניסו למנוע אתמול ממחפוד ללכת. דודו ביטון שוחח איתו, אבל המאמן היה נחוש לעזוב. מחפוד אמר על כך: "ריגש אותי שביטון דיבר אליי בצורה כזאת, אבל הייתי צריך לקחת אחריות". שחקן בקבוצה אמר: "מכבי פתח תקוה עושה הכל בצורה חכמה ושקטה. הם הצליחו להוציא אותם מהכלים לפני הדרבי. חבל מאוד שהקבוצה מתנהלת בצורה כזאת שכונתית. בשביל לעשות שינוי לא צריך להחליף מאמן, אלא צריך שתהיה דרך למועדון זה. כרגע אין כזאת דרך, וחבל".

הבעלים תומר סיני והמנכ"ל אפי צפריר כעסו אתמול על גל חצור, שמיהר להודיע לאחר המשחק על פיטוריו של מחפוד. חצור הסביר לשניים כי ההחלטה נפלה קודם לכן, ואמר: "מי הוא שיקבל ארבע חתיכות במחצית?". מחפוד שמע את הדברים מאוחר יותר, אבל בחר לא להגיב.

כעת מתכנן מחפוד לנסוע להשתלמות בווסטהאם, אצל גרנט.
מתברר כי לאחר הפרסום לאחר המשחק נגד מכבי תל אביב, בנוגע להחלטה לפטר את מחפוד, בהפועל פתח תקוה כבר סגרו עם נעים. גורם במועדון סיפר היום כי נעים, המאמן היחיד שנשאר פנוי יחד עם גיא לוי (דני לוי הטיל וטו על הגעתו), היה על הכוונת עוד לאחר שפוטר מסכנין.

"בסופו של דבר נכשלנו במבחן התוצאה, אני מעדיף לא לדבר על דברים אחרים. אני רק יכול לומר שסבלנו מחוסר מזל", אמר מחפוד. בקבוצה הודיעו אתמול לאחר המשחק כי מחפוד לא פוטר במחצית, אבל הודו כי החליטו על פיטוריו לפני המשחק. נעים, אגב, יעביר את האימון הבא של הקבוצה. בפתח תקוה טוענים כי המאמן הבהיר כי הוא מתכוון לבצע מספר שינויים בחודש ינואר. בקבוצה יש אכזבה גדולה מעמנואל מתיאס ולא ברור האם הוא זה שישלם את המחיר, אך על פי השיחות שלו עם אנשי פתח תקוה נראה כי המאמן החדש מתכנן לחזק את ההגנה. היום הפועל פתח תקוה לא הייתה אמורה לקיים אימון, אך בעקבות הסיכום שהושג עם נעים הוחלט לקיים אימון בשעה 14:30, בו יפגוש נעים לראשונה את שחקני הסגל.

עדכון ראשון: 09:24, 17/10/10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully