וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארי ניצח את פדרר וזכה בטורניר שנגחאי

הבריטי רשם ניצחון שני רצוף על השוויצרי, הפעם בתוצאה 3:6, 2:6. טנסאגורן זכתה בטורניר אוסאקה, אנה איבנוביץ' בלינץ

לפני גמר טורניר המאסטרס בשנגחאי, אנדי מארי אמר משפט שמעט מאוד טניסאים מעזים לומר: אני אוהב לשחק נגד רוג'ר פדרר". אחרי הגמר כולם הבינו למה. מארי הציג טניס אגרסיבי והתקפי, וניצח את פדרר 3:6, 3:6 בדרך לזכייה בטורניר. פדרר, המדורג שלישי בעולם, ספג הפסד שני רצוף מידיו של אנדי מארי לאחר שנוצח על ידו בטורניר טורונטו השנה, והמאזן ביניהם עומד על 5:8 לטובת הבריטי.

פדרר כבר הוביל 15:40 במשחקון הראשון של המערכה הראשונה, אבל כף היד של מארי העניקה לו שבירה מוקדמת ורוח גבית בדרך ל-0:2. פדרר נצמד למארי, אבל הבריטי העלה את רמת המשחק, וניצח 3:6 במערכה הראשונה כשהוא שולח לעבר פדרר-אקספרסס חבטות כף יד עמוקות וגבוהות, ושלט בקצב.

מארי נראה חסר ריכוז במשחקון הראשון של המערכה השנייה, אבל התגבר על כך וניצל עצבנות מצדו של פדרר במשחקון הרביעי כדי לשבור ל-1:3. פדרר, שהיה לא מדויק בחבטות גב היד שלו מהגב האחרוי, החל לאבד אחיזה במשחק. מארי, לעומתו, היה מדויק מאוד מאוד בחבטות גב היד שלו, והתקדם ל-1:4. מארי לא השאיר לשוויצרי פתח כדי לחזור, שבר אותו במשחקון השמיני וסגר את הסיפור עם 2:6 במערכה השנייה וניצחון במשחק.

טנסאגורן זכתה בטורניר אוסאקה

קימיקו דאטה-קרום היפנית חגגה לא מזמן יום הולדת 40, ובטורניר אוסאקה היה נדמה כי היא תביא לעצמה מתנה גדולה בדמות זכייה בתחרות. אחרי שהדיחה את סמנטה סטוסור ואת שחר פאר, התייצבה היום (ראשון) דאטה-קרום בגמר נגד התאילנדית טמארין טנסאגורן (94 בעולם), וכאן זה נעצר.

טנסאגורן, גם היא לא ילדה אלא טניסאית ותיקה בת 33, ניצחה את דאטה-קרום 5:7, 7:6, 1:6 וזכתה בטורניר ה-WTA הרביעי שלה בקריירה. התאילנדית שלשלה 37 אלף דולרים לחשבון הבנק שלה, ואילו דאטה-קרום תקנה לעצמה מתנת יום הולדת עם 19 אלף הדולרים שקיבלה כפינאליסטית

איבנוביץ' זכתה בלינץ

אנה איבנוביץ' הצליחה לזכות היום בטורניר לינץ באוסטריה לאחר ניצחון קל 1:6, 2:6 על פטי שנידר השוויצרית תוך 47 דקות בלבד. לסרבית זהו תואר תשיעי בקריירה והראשון בשנתיים האחרונות. איבנוביץ', שדורגה שביעית בטורניר, הציגה טניס מצוין לאורך כל השבוע האחרון ולא הפסידה אפילו מערכה אחת בדרך לגמר הראשון שלה מאז אינדיאן וולס במרץ 2009.

כזכור, איבנוביץ' היא אחת מ-20 הטניסאיות שדורגו במקום הראשון בעולם, אך בשנתיים האחרונות הציגה יכולת שרחוקה מאוד ממה שהביא אותה לפסגה העולמית. לאחרונה היא מתחילה להזכיר את היכולת הטובה שלה, והיא צפויה להתקרב כעת לאזור 20 הראשונות בעולם. היא השתתפה עד כה בשלושה חצאי גמר השנה, בבריסביין, רומא וסינסינטי, אך רק כעת הצליחה לעלות לגמר וגם לזכות. אף על פי שדורגה שביעית בטורניר, קיבלה איבנוביץ' ווילד קארד רק לאחר הפרישה של סרינה וויליאמס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully