וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרגוסון: "אי אפשר להסביר את זה"

מנג'ר מנ' יונייטד נותר חסר מילים אחרי ה-2:2 מול ווסט ברומיץ'. ונגר: "הגיע אדום לווילשיר". צ'לסי שמחה ששמרה על הפער

מנצ'סטר יונייטד של העונה היא לא אותה של שנה שעברה, בטח לא של שנים עברו, והתיקו 2:2 אמש (שבת) נגד ווסט ברומיץ' במחזור השמיני בפרמיירליג מעיד על כך יותר טוב מהכל. השדים האדומים, ללא ווין רוני בהרכב, נראו טוב בתחילה והובילו 0:2, אלא שאז התעוררה הקבוצה האורחת כבשה צמד והוציאה נקודה מאולד טראפורד, שהפך לאחרונה פחות מאיים. בשנים עברו זה לא היה קורה, והיונייטד הייתה כנראה מסיימת את המשחק עם רביעייה.

"זה דבר שאי אפשר להסביר", אמר לאחר המשחק המנג'ר הסקוטי של השדים אלכס פרגוסון. "זה מאוד מתסכל. אני מניח שיש שתי דרכים להסתכל על המשחק. מצד אחד, אם היינו במרכז הטבלה אפשר היה לומר שזה טוב כי אנחנו עדיין בלתי מנוצחים, אבל זה פשוט לא מספיק עבורנו".

אז פרגוסון החל לומר דברים, שעל פניהם נשמעים מוזרים: "לעתים זה טוב יותר להוביל בשער אחד מאשר בשניים כי אז אתה שומר על ריכוז גבוה יותר. אבל מה אפשר לומר על הגול השני שספגנו? אדווין ואן דר סאר משחק כדורגל 25 שנים וכנראה שאת הטעות הזו הוא עשה בפעם האחרונה בבית ספר יסודי".

מי שנהנה מאוד מהמתנות שחילקה מנצ'סטר יונייטד היה מנג'ר ווסט ברומיץ' רוברטו די מתאו. "זה היה אחר הצהריים של מתנות", ציחקק המנג'ר. "אם מנצ'סטר יוניטד הייתה כובשת שער שלישי המשחק היה כנראה נגמר. אבל אני חושב שהתוצאה הוגנת. לכל משחק יש את ההיסטוריה שלו, כך שלא חשבתי על התוצאות הקודמות של מנצ'סטר, אבל ידעתי שאם נבקיע שער אחד נחזור למשחק וזה יכניס אותם ללחץ".

ונגר: "לשמאק יש השפעה גדולה על הקבוצה"

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר הודה רק לפני מספר ימים שהוא דובר לעתים לא אמת בפני התקשורת, ואולי כדי לכפר על חטא התוודה המנג'ר הצרפתי של ארסנל לאחר הניצחון 1:2 על בירמינגהאם באמירויות. "לג'ק ווילשייר הגיע כרטיס אדום", אמר ונגר בעקבות התאקל של שחקן התותחנים על ניקולה זיגיץ', שכבש את שער היתרון של הכחולים. "הוא החמיץ את התאקל". כנראה שהפציעות החמורות של אדוארדו דה סילבה, אקס הקבוצה ששבר את הרגל, וארון רמזי, שעדיין לא חזר מהפציעה, עשו את שלהן אצל ונגר.

גם מנג'ר בירמינגהאם אלכס מקליש זעם בעקבות התיקול: "זו הייתה עבירה גסה. לזיגיץ' היה מזל רב שהוא לא נפצע באופן חמור מכך".

על המשחק אמר ונגר: "שיחקנו בצורה עצבנית. השטף של המשחק שלנו נפגע עקב הלחץ מכך שלא ניצחנו שני משחקים. זה לא היה משחק וניצחון קל, בטח לאחר שפיגרנו. אפשר היה לחוש בזאת בדרך שבה שיחקנו".

הצרפתי שבע מחמאות לרכש של הקבוצה בקיץ, מרואן שמאק: "מאז תחילתה של העונה אפשר לראות כמה פעמים הוא היה החלטי מאוד כשהיינו במצב של שוויון והיה האיש שעשה עבורנו את ההבדל. הוא שחקן שמשפיע מאוד על הקבוצה שלנו". על אנדריי ארשבין, ששוב חווה משחק לא טוב, אמר ונגר: "הוא שיחק פעמיים בנבחרת רוסיה והיה חסר חדות פיזית. הוא לא היה באמת חד במשחק הזה".

אנצ'לוטי: "ידענו שיהיה משחק קשה"

צ'לסי ידעה כי החמיצה הזדמנות להגדיל את הפער ממנצ'סטר יונייטד, לאחר שסיימה ב-0:0 את משחק החוץ שלה נגד אסטון וילה. אמנם אם מסתכלים על העבר, אז התוצאה לא עד כדי כך מפתיעה, כי לאחר המשחק הזה לצ'לסי יש רק ניצחון אחד ב-12 הביקורים האחרונים שלה בווילה פארק, אבל המאמן קרלו אנצ'לוטי ודאי קיווה לשפר את המאזן.

"ידענו שיהיה משחק קשה", אמר אנצ'לוטי בסיום, "בעונה שעברה הפסדנו פה 2:0. בשלב זה של העונה שמרנו על פער חמש הנקודות ממנצ'סטר יונייטד, וזה טוב. לא פתחנו את המשחק טוב, פספסנו שתי הזדמנויות במתפרצות, רצינו לפתוח אחרת. עשינו מה שיכולנו ולא הצלחנו להבקיע, אסטון וילה שיחקה טוב בחצי הראשון, הגיעה להזדמנויות, ובסך הכל התיקו הזה משקף".

מה שהקשה עליה במיוחד הוא חסרונו של דידיידה דרוגבה, שאת מקומו מילא גאל קאקוטה הצעיר. "לשחקנים ששיחקו עם הנבחרות לא הייתה אפשרות להתאמן, לכן הייתה לי הזדמנות לשנות, לשחק עם קאקוטה ולשלב את ז'ירקוב, קאקוטה מאוד צעיר, זה היה משחק קשוח וטוב שהוא שיחק בו. כדורגל זה לא רק כוח, אלא גם יכולת, ויש לקאקוטה כישרון פנטסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully