וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב זיו: "הפועל פשוט רצו יותר מאיתנו"

17.10.2010 / 12:52

המגן הסביר למה מכבי ת"א נוצחה: "לא היינו נחושים". גולדהאר: "קבוצות גדולות יודעות להתאושש". הקבוצה לדין

"אתה יכול להתכונן שבועיים שלמים למשחק, בצורה הכי טובה שיכולה להיות ובסוף המשחק עוד לא מתחיל ואתה כבר בפיגור 1:0. אבל אין מה לעשות, זה הכדורגל", כך אמר אחד משחקני מכבי תל אביב ל'וואלה! ספורט', והיטיב לסכם בפשטות ובקצרה את תוצאת הדרבי עבור הצהובים במחזור השישי של ליגת העל.

לעיני הבעלים מיטש גולדהאר, שנכח ביציע וישב עם אוהדי הקבוצה בשער 11, שוב כשלו שחקני מכבי והפסידו בעוד משחק דרבי, שיכול היה להסתיים בקלות בתוצאה גבוהה הרבה יותר, אלמלא החמצות גדולות של האדומים ובעיקר משחק פנטסטי של השוער לירן שטראובר, שהציל את הצהובים מספיגת שלושה שערים בטוחים.

גולדהאר שוחח עם שחקניו בסיום המשחק וניסה לעודד אותם: "אני עומד לצדכם. החוכמה של קבוצות גדולות היא בדרך שבה הן מתאוששות מהפסדים. תתעלו את הכעס והעצבים, ותתרגמו אותם להישגים. יש עוד עונה ארוכה לפנינו".

אין ממצאים משמעותיים בבדיקה של סטרול

במכבי שוב הביעו אכזבה ממשחקם של שני המגנים, יואב זיו וקלמי סבן, שאף הוחלף במחצית על ידי דור מלול. סבן נראה שפוף מאוד בחדר ההלבשה בסיום המשחק ומספר שחקנים אף ניגשו אליו ועודדו אותו. בצוות המקצועי שוקלים לבצע שינויים בהרכב הקבוצה כבר במשחק הקרוב כשרוני גפני ודור מלול עשויים לפתוח כמגנים במשחק הליגה הקרוב נגד הפועל רמת גן.

הקשר מאור בוזגלו, שהציג משחק לא רע והיה בין הבודדים שכן הגיעו לדרבי הזה, נאלץ להתחלף בדקה ה-67, בשל מתיחה בשריר הירך האחורי. היום הוא יבדק ואז תתברר חומרת הפגיעה.

בבדיקת האולטראסאונד שנערכה לבלם אבי סטרול, שנפצע באזור הברך במהלך המחצית השנייה, לא נמצאו בשלב זה ממצאים משמעותיים. הבלם ייבדק שוב בתוך מספר ימים ולאחר שתתבצע הערכת מצב יתברר גם זמן ההעידרות שלו אם בכלל. גם הקשר ג'יבריל סידיבה, שסובל ממתיחה בשריר רגלו, נבדק ואובחן כסובל ממתיחה בשריר רגלו. סידיבה צפוי למנוחה בת יומיים וטיפולים אצל הצוות הרפואי ואמור להיות כשיר לשבת. הבלם ניבאלדו, שהגביר מאוד את קצב האימונים שלו לאחרונה ומתאמן באופן מלא עם הקבוצה, עשוי להיכלל בסגל כבר במשחק הקרוב נגד רמת גן, שייערך באצטדיון רמת גן בשל שזרוע החורף בבלומפילד.

מכבי תועמד לדין בגין התפרעות אוהדים במשחק. הדיון יערך ביום רביעי הקרוב (17:00). במהלך המשחק התרחשו מספר תקריות אלימות ביציע שאיכלס את אוהדי הקבוצה ובנוסף ציין השופט אסף קינן כי נזרקו חפצים רבים, בין השאר כוסות שתייה ושקיות גרעינים על ידי אוהדי מכבי מהיציע לתוך המגרש. כזכור לפני כשבועיים נענשה הקבוצה ואירחה את הפועל פתח תקוה ללא קהל בשל התפרעות אוהדים והיא עשויה להיענש בעונש דומה גם הפעם.

יואב זיו: "הדרבי זה לא עוד שלוש נקודות"

"אנחנו מסתכלים רק על התוצאה ומבחינתו זו אכזבה", סיכם המגן יואב זיו את הדרבי. "פתחנו את המשחק וכל התכניות שלנו השתבשו אחרי הגול המהיר שספגנו שהגיע ממתפרצת של הפועל. מאותו רגע הפועל הלכה אחורה כדי לשמור על התוצאה וניסתה לכבוש במתפרצות, וזה מצב שאתה לא מתכונן אליו במשחק מול קבוצה כמו הפועל תל אביב כי לא חשבנו שהיא תבוא להסתגר ולצאת למתפרצות. נוצר משחק עם מצבים לשני הצדדים, ולצערנו לא הצלחנו להשוות וזה לא עוד שלוש נקודות, כמה שיגידו אחרת, זה דרבי ואנחנו יודעים עד כמה המשחק היה חשוב לאוהדים. מבחינת הליגה זה אמנם שלוש נקודות ועדיין עד כמה שאני זוכר נכון, הפועל מתחתינו בטבלה, ואני מקווה שהעונה תסתיים כשהם מתחתינו בטבלה".

זיו התייחס לדברי המנג'ר אבי נמני, שאמר שמכבי פשוט הייתה פחות טובה בדרבי הזה: "אני מסכים שהיינו פחות טובים מהפועל והרבה פחות ממה שאנחנו צריכים ויכולים להיות. ברור שהקבוצה לא נראתה כמו שאנחנו מצפים לראות ואני לא חושב שהיכולת שלנו ירדה בגלל האווירה מסביב במגרש, להיפך. אני חושב שהשחקנים שמשחקים פעם ראשונה בדרבי וגם אלו שכבר יש להם ניסיון בדרבי ובמשחקים גדולים, צריכים לקחת את האווירה כאן ולתעל את האנרגיות הללו לאנרגיות חיוביות ולעשות הכל על המגרש. לצערנו כנראה שהפועל פשוט רצו יותר, ראינו את זה לפי הכניסות ברגליים ולפי הרבה דברים אחרים שהיו במשחק.

"המשחק הזה יותר חשוב מסתם משחק, בגלל האוהדים ובגלל החשיבות שלו עבור האוהדים ואנחנו מצטערים על התוצאה קודם כל בשביל האוהדים שלנו, כי רצינו מאוד לשמוח בעצמנו ולשמח אותם", הוסיף זיו. "אני חושב שממחר נתחיל כבר להתמקד במשחק הבא".

על היכולת הלא טובה של הקבוצה אמר: "ברור שהשחקנים רוצים ומנסים, אבל אם יכולת פחות טובה הספיקה לנו לנצח את מ.ס. אשדוד והפועל פתח תקוה, אז בדרבי זה כבר לא הסתדר. נצטרך לחזור ליכולת הטובה ועם זה גם לנצח משחקים ולקחת נקודות. אנחנו צריכים להתאפס על עצמנו עכשיו ולהתחיל להתכונן למשחק הבא, לבוא ולשחק טוב וגם לנצח, לא הבאנו מספיק נחישות למגרש, כולם רוצים מאוד ולפעמים יש דבר שנקרא אובר מוטיבציה, ובמשחק הזה זה לא הספיק".

עדכון ראשון: 17.10.2010, 9:52

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully