וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלגרי: "הניצחון היה חשוב לקראת ריאל"

מאמן מילאן מתכונן לדבר האמיתי, טיאגו סילבה עלול להחמיץ את ההתמודדות. ברומא בחרו שלא לדבר הרבה אחרי הניצחון

מילאן מתחילה להתחבר או שמא זו היריבה העייפה קייבו שהופיעה מולה? בכל אופן הרוסונרי ניצחו 1:3 במסגרת המחזור השביעי ועלו זמנית למקום הראשון בטבלה. מסימיליאנו אלגרי נדרש לסכם את המשחק: "במחצית הראשונה היינו מעולים, בעוד שבמחצית השנייה היינו פחות נחושים. רק בדקות הסיום של המשחק לחצנו שוב והרווחנו ביושר את הניצחון שלנו. זה היה חשוב מאוד לנצח כדי להתכונן ולהגיע בצורה מיטבית לקראת המשחק שלנו נגד ריאל מדריד".

אגב, משחק האלופות, אלגרי עקץ בסוף השבוע החולף את מוריניו, כאשר אמר ש"הוא (מוריניו) אינו יודע כיצד לנצח אותנו, זכר למפגשים בין שתי הקבוצות שלהם באיטליה (אלגרי בקליארי ומוריניו באינטר).

מי שעלול להחמיץ את משחק האלופות בסנטיאגו ברנבאו הוא הבלם הברזילאי טיאגו סילבה. "אנחנו מקווים שהוא יחלים עד המשחק", קיווה אלגרי. "גם אם הוא לא ישחק, שום דבר מבחינת הטקטיקה שלנו לא ישתנה. הוא שחקן ברמת עולמית, אבל יש לנו גם את דניאלה בונרה ומריו ייפס שכבר מוכנים לשחק במשחק כזה חשוב".

אלגרי אף התייחס לחרושת השמועות לגבי חזרה אפשרית של קאקה לסן סירו, ואמר: "מי יפנה את מקומו לטובת קאקה? אף אחד. יש לי סגל טוב ואני מרוצה ממנו".

רונאלדיניו שמח על העובדה שהוא חזר להיות מוצב במקום שהוא אוהב - מאחורי החלוצים. "אני מאושר מאוד", אמר הברזילאי, "לשחק בעמדה שאני אוהב. החברים שלי עוזרים לי מאוד. שנים רבות התרגלתי לשחק בעמדה הזו, כך שזה מאוד חשוב לי. אני עונה לכל מבקריי על המגרש".

ברומא בוחרים שלא לדבר ומקווים לצאת לדרך חדשה

רומא החלה, אולי, לעשות על המסלול הנכון להצלחה, כאשר הקבוצה מעיר הבירה האיטלקית ניצחה 1:2 את גנואה באולימפיקו, וכעת היא תנסה להתחיל לטפס במעלה הטבלה לאחר הפתיחת העונה המזוויעה שלה. ברומא בחרו שלא לדבר אחרי המשחק, כאשר מנהל המועדון ג'יאמפאולו מונטאלי הסביר זאת: "זו הבחירה שלנו וצריך לכבד אותה. אנחנו כרגע נמצאים ברגע לא קל ואנחנו חושבים שאחידות חשובה לנו מאוד כרגע.

"יש סיבה לכך שאף אחד לא מתראיין", הוסיף מונטאלי, "וזה דבר שיעזור לנו להתרכז יותר במשחקים שלנו. עבדנו קשה מאוד בשבועיים האחרונים, ואנחנו אל מבזבזים אנרגיה בדברים שמחוץ למגרש". על המשחק אמר מונטאלי: "אנחנו מרוצים מהתוצאה. זה נכון שיצאנו מרגע שהיה בעייתי, אבל התוצאה מדברת בעד עצמה ואנחנו מקווים לצאת לדרך חדשה. אולי היא תיתן לנו ביטחון לקראת ההמשך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully