וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה: "הכל הולך לנו קשה יותר"

מאמן ברצלונה יודע שיהיה קשה לקבוצתו לשחזר את התצוגות משנים עברו. רונאלדו: "מעולם לא אמרתי שאני נואש להבקיע"

המחזור השביעי בליגה הספדית נפתח אמש (שבת) עם המשחק המרתק בין האלופה, ברצלונה, שאירחה את המוליכה, ולנסיה, לקרב גדולות בקאמפ נואו. בסופו של דבר הייתה זו ידה של הקבוצה הקטלאנית על העליונה עם מהפך וניצחון 1:2.

פפ גווארדיולה יודע שהניצחונות השנה לא יבואו בקלות כמו בשנים עברו. "קשה להשיג את מה שהשגנו בשנתיים האחרונות, כל משחק גוזל מאיתנו הרבה אנרגיה כי קבוצות באות מוכנות", גווארדיולה התייחס שוב לכך שברצלונה, כנראה, כבר לא תשיג העונה, כמו אשתקד, 99 נקודות במהלכה של העונה: "מה שמוזר הוא שבשנה שעברה הגענו ל-99 נקודות".

על היריבה הוא אמר: "ולנסיה היא קבוצה מצוינת, שעושה מינימום טעויות. היא קבוצה שבאה לשחק כדורגל. אמרתי לשחקנים שלי במחצית כאשר היינו בפיגור כי אם נחזיק יותר בכדור נוכל להגיע למצבים, אנחנו לא יכולים לנצח 0:4 כל יריב, כל משחק הולך קשה יותר".

מוריניו לא מרוצה מהשער המצמק של מלאגה

ריאל מדריד החלה להראות כי כשהיא רוצה היא יודעת לתת הצגות, להבקיע שערים ולעשות לעצמה חיים קלים. הקבוצה של ז'וזה מוריניו יצאה אמש למלאגה וקצרה ניצחון קל ביותר 1:4 על הקבוצה של ז'סואלדו פאריירה.

כריסטיאנו רונאלדו, שפתח את העונה קצת מגומגם, חזר לכושר מצוין והבקיע במשחק הניצחון צמד, כשהוא גם מפרגן ומבשל לגונזאלו היגואין. "אני שמח מאוד מההופעה שלי ושל הקבוצה וכמובן מהתוצאה. הניצחון הזה נותן לנו הרבה ביטחון לקקראת הבאות להמשיך בקו שאנו נוקטים בו לאחרונה. זה מביא אותנו מוכנים לקראת המשחק מול מילאן בליגת האלופות, אנחנו יודעים שניצחון על האיטלקים יעלה אותנו מעשית לשלב הבא".

רונאלדו אף התייחס לכך שכל העת טענו מסביבו שהוא מחכה רק להבקיע שער ראשון העונה: "זה דבר שהתקשורת יצרה. לעולם לא אמרתי שאני נואש לכבוש. אני תמיד עובד קשה, ועכשיו אני קוטף את הפירות".

רונאלדו הוכיח למי שחושב אחרת שהוא גם יודע לפרגן. החלוץ הפורטוגלי אמר על חברו לקבוצה, מסוט אוזיל: "הוא שחקן נהדר, יש לי הבנה טובה מאוד איתו, אבל לא רק איתו אלא גם עם סמי חדירה ופדרו לאון".

מוריניו שמח מהניצחון אבל גם ידע לראות את הדברים השליליים: "לא אהבתי את השער של מלאגה. אנחנו הורדנו רגל מהגז, והם הבקיעו. בכל אופן, אני חייב לתת הרבה קרדיט לשחקנים שלי על המשחק הזה. השחקנים ידעו מה הם צריכים לעשות על המגרש, הם היו רגועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully