וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יברויאן או בן שושן?

בני יהודה ובית"ר ירושלים נפגשות, אבל במסגרת הפינה 'על הסכין' יותר מעניין אותנו לדעת מי מבין שני החלוצים יכבוש יותר שערים. התשובות בפנים

בני יהודה ובית"ר ירושלים נפגשות, וזה זמן מצוין לבדוק איזה מבין שני החלוצים, איליה יברויאן ועמית בן שושן, יכול להעשיר את הקופה שלכם. בווינר הלכו על מאצ' אפ מעניין בין שני החלוצים, שעדיין לא פרעו שטרות העונה, אבל דווקא במשחק המסקרן בין השתיים במסגרת המחזור השישי בליגת העל, יכולים לעשות את השינוי. במסגרת הפינה 'על הסכין' אנחנו מחפשים את החלוץ שיעשיר את המהמרים, והנה מה שאנחנו חושבים על המפגש בין השניים.

משחק מספר 63: איליה יברויאן - עמית בן שושן 3.15, 1.65, 3.10

איליה יברויאן כבש העונה שער אחד בלבד (מתוך שלושה של הכתומים בכל ששת המחזורים), וזה קרה ב-0:1 של הכתומים בחוץ על הפועל באר שבע. מעבר לכך, יברויאן כבש שלושה שערים בגביע הטוטו. בעונה שעברה, עת שיחק יברויאן במכבי תל אביב, הוא סיים עם שמונה שערי ליגה, שניים בגביע המדינה ועוד אחד בגביע הטוטו.

עמית בן שושן מתחיל רק לאחרונה לפרוח בבית"ר ירושלים העונה, אבל כנראה שככל שהקבוצה שלו תיכנס לליגה, והיא כבר התחילה לעשות את זה, הוא גם כן יבוא לידי ביטוי. בן שושן הספיק לכבוש העונה שלושה שערי ליגה ואחד בגביע הטוטו. שניים מהשערים של בן שושן היו ב-1:5 נגד הפועל באר שבע. בעונה שעברה סיים החלוץ של בית"ר ירושלים עם שישה שערי ליגה, שער בגביע הטוטו ובסך הכל שבעה שערים.

אז איך יסתיים המפגש הזה? נראה שדווקא יברויאן, שנמצא בתקופה לא טובה עם הקבוצה שלו, יכול להיות דומיננטי יותר ולסיים עם יותר שערים מיריבו מבית"ר. ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully