וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יודעת לנצח כשצריך

בפינת 'הסוסה השחורה' אנחנו מאתרים את הקבוצות הללו שרחוקות מאור הזרקורים, אבל נוהגות להניב את הרווחים. זה בדיוק מה שבלקבורן תעשה בבית מול סנדרלנד

בשנה שעברה סיימה בלקבורן במקום העשירי, אבל ידעה לעשות לא פעם צרות לקבוצות הצמרת בליגה. היא נמצאת הרחק מהכותרות באנגליה, אבל בלקבורן רוברס כבר מזמן היא לא עוד קבוצה נחמדה בפרמייר ליג. ביום שני פוגשת הקבוצה של סאם אלרדייס את סנדרלנד בבית, ובצל המצב הנורא שהיא נמצאת בליגה, היא חייבת לאסוף ניצחון ביתי. בפינת 'הסוסה השחורה'אנחנו מחפשים בדיוק את אותן קבוצות שמעט רחוקות מהכותרות, אבל תמיד מניבות רווחים. הפעם בחרנו ברוברס ומיד תבינו למה.

משחק מספר 80: בלקבורן - סנדרלנד 1.95, 2.90, 3.15

בלקבורן כאמור פתחה רע מאוד את העונה. מי שיסתכל על הטבלה ימצא קבוצה מעט מתוסכלת, שמדורגת רק במקום ה-15 אחרי שהשיגה שני ניצחונות בלבד, שתי תוצאות תיקו ושלושה הפסדים. מאזן השערים שלה גם הוא מעט עגום אחרי שהיא כבשה שבעה שערים בלבד וספגה שמונה, אבל בבלקבורן אף פעם לא מרימים ידיים.

מול בלקבורן תתייצב סנדרלנד, שנמצאת במקום ה-14 עם מאזן של ניצחון אחד בלבד, מה שמגביר את הסיכויים של בלקבורן להתחיל בסוג של התאוששות מהמצב שנכפה עליה. הקבוצה של אלרדייס חזרה מממשחק החוץ מול בלקפול בסוף חודש ספטמבר עם 1:2 חשוב כשגם במחזור הראשון היא ניצחה 0:1.

אז מה גורם לנו להאמין שבלקבורן, שרחוקה בדרך כלל מאור הזרקורים, תסיים את המשחק הזה עם ניצחון? לסנדרלנד, כך מתברר, יש רשימת פצועים ארוכה, אחרי שדארן בנט חזר מנבחרת אנגליה עם פציעה ומדאיג את סטיב ברוס. מעבר לכך, בלקבורן פשוט קבוצה טובה יותר ואין שום סיבה שלא תחגוג את הניצחון מול הקהל הביתי שלה. ההימור: 1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully