וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היזהרו, חיחון מגיעה

היא כבר הוכיחה שהיא מסוגלת לעשות צרות לגדולות. תשאלו את ריאל מדריד, ברצלונה וויאריאל. הפעם ספורטינג חיחון מארחת את סביליה, ובפינת "הכבשה השחורה" אנחנו מסמנים אותה כמי שבהחלט שווה להיזהר ממנה

כשמגיעים להמר בווינר, יש לא מעט קבוצות שפשוט צריך להיזהר מהן. בדרך קבע הן הורסות הימור בטוח, גם כשעל הנייר הן אמורות לרדת מנוצחות. במסגרת פינת 'הכבשה השחורה' נחפש בדיוק את אותן קבוצות, שהורסות למהמרים את אותם הימורים בטוחים, והשבוע אנחנו חושבים שמי שהולכת לשבש את התוכניות היא ספורטינג חיחון הספרדית, שמארחת את סביליה במסגרת המחזור השביעי בליגה.

משחק מספר 44: ספורטינג חיחון - סביליה 3.15, 2.90, 1.95

ספורטינג חיחון אמנם מדורגת רק במקום ה-16 ובאמתחתה בסך הכל ניצחון ליגה אחד, אבל כשהיא מארחת את סביליה השישית נראה שיש לה הרבה מאוד על מה להילחם במשחק שנועל את המחזור בליגה. ספורטינג חיחון מגיעה למשחק אחרי פגרת הנבחרות כשבמחזור הקודם היא כפתה 2:2 מול סראגוסה בחוץ ואת הניצחון היחיד שלה העונה היא השיגה מול מאיורקה (0:2).

אז למה אנחנו מסמנים את חיחון ככבשה השחורה? לשם כך צריך לחזור אל ה-30 בינואר בשנה שעברה, אז הקבוצה הייתה קרובה מאוד להפתיע את ברצלונה, אבל לבסוף ירדה מנוצחת 0:1, גם כשכולם חשבו שהקטלאנים יהנו מעוד ניצחון קליל. גם נגד ריאל מדריד עשתה חיחון צרות בעונה שעברה כשסיימה מולה ב-0:0 ששיבש למהמרים את התוכניות, ואם לא די בכך ארבעה מחזורים לאחר מכן היא סיימה עם ניצחון מפתיע 0:1 על ויאריאל.

לפני שנתיים ספורטינג חיחון חזרה עם 2:3 יוקרתי במיוחד במסטאייה מול ולנסיה, ניצחה 0:1 את סביליה כמה שבועות לאחר מכן ובסך הכל יש לה רזומה לא רע מול הקבוצות הגדולות בליגה. מה יקרה הפעם? נראה שסביליה תצטרך לעבוד קשה מאוד כדי לחזור עם ניצחון חוץ, אבל אנחנו מהמרים שהגיע זמנה של חיחון שוב לגנוב נקודות. ההימור: X

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully