וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שמעון מרוצה, שירזי: "עובר עלינו משהו קיצוני מדי"

מאמן קרית שמונה מאופק אחרי הניצחון על הפ' חיפה: "הורדנו את הרגל מהגז". המאמן המפסיד: "התוצאה עושה איתנו עוול"

קובי אליהו

תאמינו או לא, עירוני קרית שמונה עדיין מוליכה את ליגת העל. השחקנים של רן בן שמעון חזרו מקרית אליעזר עם 1:4 גדול על הפועל חיפה. קרית שמונה, שעדיין לא הפסידה העונה, עלתה ל-16 נקודות אחרי שויאם עמאשה (19 ו-81), וויליאם נג'ובו (37) ואורי שטרית (85) העלימו את שחקניו של ניצן שירזי, שכבשו שער אחד של ניקולה גרוביישיץ' בדקה ה-74.

אלרואי כהן: "אנחנו לא רוצים לצאת בהצהרות"

"זה היה משחק טוב", סיכם רן בן שמעון בהתלהבות את הניצחון הגדול. "ב-0:2 קצת הורדנו את הרגל מהגז. להבקיע ארבעה שערים בקרית אליעזר זה יפה מאוד". על הביקורות סביב הצבתו של אלרואי כהן כמגן ימני בנבחרת, הוסיף המאמן: "כרגע אנחנו בסדר בעמדת המגנים. אני יכול להגיד שאלרואי תורם מהעמדה שלו, ואם נצטרך מגן, נחשוב על זה".

אלרואי כהן עצמו הוסיף: "זו הרגשה מעולה לחזור לקבוצה. בנבחרת התוצאות לא הלכו טוב. חזרנו עם 1:4 ושיחקנו מעולה, אני פשוט מאושר. אני מקווה שנדגדג את הצמרת, אבל אנחנו לא רוצים לצאת בהצהרות. אנחנו באים לכל משחק כדי לשחק כדורגל ופשוט ניהנים".

בצד המפסיד, התקשה מאמן הפועל חיפה, ניצן שירזי, לנפק הסברים ליכולת של שחקניו, ואמר: "עובר עלינו משהו קיצוני מדי. לא יכול לקרות שנקבל ארבעה שערים בבית. לא יצאנו מפרופורציות אחרי ההתחלה הטובה ולא נצא מפרופורציות גם עכשיו. קרית שמונה ניצחה בצדק. אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו מוציאים את הפוטנציאל החוצה. התוצאה קצת עושה איתנו עוול, אבל אחרי הפרש כזה שאנחנו יורדים מהמשחק, אנחנו לא ראויים לדבר על קיפוח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully