וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ובורדו במגמת עלייה

לואיק רמי סידר לאלופה 0:1 על נאנסי בדרך למקום הרביעי, בורדו ניצחה 0:1 באוקזר. נקודה ראשונה העונה לארל-אביניון

הליגה הצרפתית חזרה מהפגרה בעצלתיים, עם שישה שערים בלבד בשישה משחקים שהתקיימו במחזור התשיעי הערב (שבת). המפגשים המסקרנים, בהם משחקיהן של שלוש המוליכות, יתקיימו רק מחר, אבל מי שניצלו זאת כדי להפעיל עליהן קצת לחץ אלו מארסיי ובורדו, שהשיגו ניצחונות דחוקים וחשובים. האלופה גברה בביתה 0:1 על נאנסי, בעוד בורדו ניצחה באותה תוצאה באוקזר. פריס סן ז'רמן ניצחה 0:2 בטולוז. מזל טוב לארל-אביניון, שהשיגה נקודת בכורה העונה ב-0:0 מול ברסט.

מארסיי - נאנסי 0:1

האלופה אירחה בסטאד ולודרום את קבוצת התחתית של נאנסי, שאת כל נקודותיה עד כה צברה במשחקי החוץ, והאריכה לה את רצף המשחקים בהם היא סופגת שער. לפני שנתיים נאנסי הלמה במארסיי עם שלישייה בוולודרום (צמד של יוסוף חאג'י), אבל הסיפור היה רחוק מלחזור על עצמו. לואיק רמי, שחגג בשבוע שעבר שער בכורה במדי נבחרת צרפת, הבקיע בדקה ה-27 לראשונה במדי מארסיי, שעלתה למקום הרביעי.

אוקזר - בורדו 1:0

ז'אן פרננדז, במשחקו ה-500 כמאמן בליגה הבכירה, אירח עם קבוצתו את בורדו, בה שיחק כשנתיים לצד ז'אן טיגאנה, המאמן היריב. שתי הקבוצות לא פתחו את העונה בצורה מזהירה (אוקזר עם ניצחון בודד, בורדו עם שלושה), אבל בורדו באה במומנטום עדיף ונקמה על שני ההפסדים בעונה שעברה. אוקזר עלתה בהרכב חסר מאוד, ללא הבלם ז'אן פסקל מיניו והחלוצים אנתוני לה טאלק ואירניוש ילן, ובדקה ה-19 ספגה מנגיחה של אנתוני מודסט. אוקזר לא הצליחה לנצל גם את הרחקתו של אלו דיארה (70) וחוותה הפסד נוסף.

טולוז - פריס סן ז'רמן 2:0

הקבוצה מהבירה כבר עם שבעה משחקים רצופים ללא ספיגה בכל המסגרות, והפעם בנוסף להגנה היציבה גם ההתקפה תפקדה היטב. הבלם ממאדו סאקו נחלץ לעזרת החלוצים בדקה ה-11 כשהעלה את פ.ס.ז' ליתרון, ובדקה ה-56 בישל לודוביק ז'ולי את השער השני למבלוט ארדינג שסגר את הסיפור והאריך את המשבר של טולוז, שצברה שתי נקודות בלבד בחמשת משחקיה האחרונים.

ברסט - ארל-אביניון 0:0

שתי עולות חדשות שפנו לכיוונים מנוגדים - ברסט עם פתיחה מפתיעה של 14 נקודות, ארל עם שמונה הפסדים וחיפוש אחר נקודה ראשונה. פארוק חאדזיבגיץ', מאמנה הבוסני של נועלת הטבלה, לקח את שחקניו למחנה אימונים במהלך פגרת הנבחרות והערב קצר רווח ראשון עם נקודה היסטורית של הקבוצה בליגה הבכירה.

משחקים נוספים:

מונפלייה - סושו 0:2
למונפלייה: מפו ינגאמביווה (30), יונס בלהנדה (44)

קון - מונאקו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully