וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאטית: נימבורק ניצחה את איגוקאה

קבוצתו הצ'כית של ננו גינזבורג ויריבת הפועל ירושלים ביורוקאפ גברה 65:70 על היריבה הבוסנית. ברצלונה וריאל ניצחו בספרד

נימבורק, קבוצתו הצ'כית של ננו גינזבורג, ממשיכה לדהור בליגה האדריאטית והיום (שבת) היא השיגה את ניצחונה השלישי העונה. אלופת צ'כיה, שלא תשחק בליגה עד השלבים המאוחרים, גברה 65:70 על ק.ק איגוקאה הבוסנית, שסופגת הפסד שלישי בליגה.

כידוע, השבוע הוגרלה נימבורק לשלב הבתים של היורוקאפ יחד עם הפועל ירושלים, קחאסול סביליה וריגה, אבל עוד לפני המשחקים, הצ'כים הציגו עליונות ברבע הראשון, אותו הם סיימו ביתרון 12:24. ברבע השני קלעה נימבורק שמונה נקודות בלבד (לעומת 11 של איגוקאה), ולמרות שהבוסנים ניצחו בשני הרבעים האחרונים, היתרון של נימבורק נשמר עד הסיום.

אפיק ניסים, שקלע 15 נקודות וחילק שמונה אסיסטים בניצחון השבוע על ליונס הסרבית, לא שיחק הפעם. צ'סטר סימונס קלע 19 נקודות, פטר בנדה קלע 17 ופאבל פומפרלה הסתפק ב-12. הכוכב האדום הפסידה 85:83 לליונס במשחק נוסף שנערך היום. במחזור הבא, שייערך בשבת הבאה, תצא נימבורק למשחק חוץ קשה מול זאדאר.

לעומת נימברוק, יריבת מכבי תל אביב ביורוליג, פרטיזן בלגרד, נוצחה 86:79 על ידי שירוקי הבוסנית, כשהיא עומדת כעת על ניצחון אחד בשלושה משחקים במפעל. דראגן מילוסבלייביץ' קלע 19 נקודות לסרבים, דושאן קצ'מן הוסיף 14, ראסקו קאטיץ' ויאן וסלי הוסיפו 13 כל אחד.

ריאל מדריד וברצלונה עדיין עם מאזן מושלם

בליגה הספרדית, ריאל מדריד וברצלונה סיימו את המחזור השלישי עם ניצחונות ושמרו על מאזן מושלם בצמרת. ברצלונה גברה בחוץ על ולנסיה 69:78 אחרי שחואן קרלוס נבארו הצעיד את קלעי הקטלאנים עם 22 נקודות ופראן ואסקז עזר לו עם 16 נקודות. בצד המפסיד בלט סרחיי לישצ'וק עם 21 נקודות.

ריאל מדריד של אטורה מסינה ניצחה במשחק צמוד בחוץ את בילבאו 73:75. מרטין רנצ'יק, שיעבור ביום שני לקאחה ויטוריה שצירפה אותו, סיים את המשחק האחרון שלו בבילבאו עם שבע נקודות. במצב של 70:71 לריאל קלע סרחיו יול שתי נקודות חשובות וקרלוס סוארז הוסיף שתי נקודות מהקו לפני שיאניס בלומס הצליח רק לצמק. את קלעי ריאל הוביל אנטה טומיץ' עם 14 נקודות, קרלוס סוארז, יול ורודריגז קלעו 13 כל אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully