וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: נאתכו כבש בניצחונה של רובין קאזאן

קשר הנבחרת השווה בדקה ה-10, בשערו השני העונה, בניצחון 1:2 על רוסטוב. בלגיה: 0:2 לגנט וארבייטמן על קורטרייק וגרשון

ביברס נאתכו חזר לקבוצתו רובין קאזאן אחרי שני המשחקים במדי נבחרת ישראל, ולא נתן לאכזבה ממוקדמות היורו לשבור את רוחו. הקשר המצוין פתח הערב (שבת) בהרכב רובין קאזאן וכבש את שערו השני העונה בניצחון 1:2 על רוסטוב במסגרת המחזור ה-24.

המשחק נפתח בסערה, כשסזאר נבאס ביצע עבירה ברחבה ואלכסנדר פאבלנקו דייק מהנקודה הלבנה כבר בדקה השלישית. בדקה ה-10 הגיע הרגע של נאתכו. כריסטיאן אנסלדי הגביה משמאל, הגנת רוסטוב הרחיקה בצורה גרועה וקשר הנבחרת הפציץ לחיבורים מ-16 מטרים. שתי דקות לאחר מכן אובפמי מרטינס ניצל טעות של שוער רוסטוב והשלים מהפך מהיר של קאזאן.

קורבן ברדייב כבר חשב על ליגת האלופות והוציא בפתיחת המחצית השנייה את מרטינס וקרלוס אדוארדו, בעוד נאתכו נותר על כר הדשא והשלים 90 דקות. רוסטוב לא הצליחה למצוא את השוויון, גם לאחר הרחקתו של יוג'ין בלאיקוב (84), וקאזאן השנייה העלתה את מאזנה ל-50 נקודות - שש פחות מהמוליכה זניט סנט פטרסבורג, לה גם שני משחקים חסרים.

*** בלגיה: רמי גרשון השלים 90 דקות בהרכב קורטרייק וגם קיבל כרטיס צהוב, בהפסד החוץ 2:0 לגנט של שלומי ארבייטמן. גנט נהנתה משערים של רנדל אזופייפה (61) ויאסין אל גנאסי (63) ועלתה זמנית למקום השני, מרחק ארבע נקודות מהמוליכה גנק, קבוצתו של אליניב ברדה, שתפגוש מחר בקרב צמרת את סטנדרד ליאז'. איתן טיבי פתח בהרכב שרלרואה, שנוצחה 2:1 במגרשה על ידי לוקרן. טיבי הוחלף בדקה ה-78.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully