וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "אנגליה זה הג'וב האחרון שלי"

המאמן האיטלקי של נבחרת שלושת האריות הצהיר שיפרוש בתום הקדנציה בממלכה: "לצערי, אני כבר מבוגר ואין לי זמן"

קבוצה או נבחרת שרוצה את פאביו קאפלו שיאמן אותה אחרי סיום תפקידו בנבחרת אנגליה יכולה לנטוש את החלום. המאמן האיטלקי הצהיר שאימון הנבחרת האנגלית הוא הג'וב האחרון שלו בכדורגל העולמי וכי לאחר מכן יפרוש. "לצערי, אני כבר מבוגר ואין לי זמן", אמר קאפלו בן ה-64 ל"גאזטה דלו ספורט". "זה יהיה התפקיד האחרון שלי על הספסל".

כזכור, קאפלו מונה לאימון נבחרת שלושת האריות לאחר הביזיון כשלא עלתה ליורו 2008, קאפלו נדרש לנבחרת בתקווה שהוא זה שיחולל את השינוי המקצועי הנכון ויצעיד אותה בבטחה במונדיאל בדרום אפריקה, אלא שהיא לא צלחה ונשרה כבר בשמינית הגמר. לאחר ספקולציות רבות החליטו באנגליה להשאיר את המנג'ר האיטלקי בנבחרת עד יורו 2012.

הקריירה של קאפלו המאמן הרבה יותר גדולה מהקריירה שלו כשחקן. כמאמן זכה קאפלו עם מילאן בארבע אליפויות איטליה ובליגת האלופות (1993/94). לאחר חמש שנים מוצלחות ברוסונרי, עבר לאמן עונה אחת את ריאל מדריד (1996/7) עימה זכה באליפות ספרד. את רומא אימן חמש שנים (1999-2004) עימה זכה באליפות אחת (2001), כשלאחר מכן הוסיף שתי אליפויות עם יובנטוס, שנמחקו לאחר מכן עקב סקנדל השיפוט הגדול במדינה. קאפלו זכה בעוד אליפות עם ריאל לאחר מכן (2007), לפני שעבר לאמן את נבחרת אנגליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully