וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "אמרתי לשחקני לא לשחק ברוטאלי"

המנג'ר הגיב להאשמות לפיהן ווסטהאם משחקת אגרסיבי: "בעד תשוקה, אבל בלי לחצות את הקו", היצלספרגר ייעדר 4 חודשים

אברהם גרנט וקבוצתו, ווסטהאם, עומדים היום (שבת, 16:00, שידור ישיר בספורט 2) בפני אחד המבחנים הכי חשובים שיש להם כאשר יתארחו במגרש של וולבס, מוליניו, במחזור השמיני בפרמיירליג. הפטישים, שמפגרים בגלל יחס שערים פחות טוב אחרי וולבס, חייבים ניצחון כדי לצאת, לראשונה מהמקום האחרון בליגה מאז היא נפתחה, אלא שוולבס, המדורגת במקום ה-19, תנסה לפחות לכפות תיקו כדי לא לרדת למקום האחרון.

בתקופה האחרונה הותקפה ווסטהאם על סגנון משחק אגרסיבי למדי, וגרנט אמר בנידון שהוא ביקש משחקניו ניצחון כמעט בכל מחיר מול וולבס, אבל בלי חציית רף אלימות. "אנחנו רוצים משחק כדורגל לא ברוטאלי. אני בעד תשוקה ומוטיבציה במשחק, אבל אמרתי לשחקנים שלי לא לחצות את הקו. אני לא מסכים שהשחקנים שלי יבצעו עבירות כפי שראינו במהלך העונה הנוכחית ואני אומר לשחקני לא להיות מעורבים בתקריות אלימות. מה הטעם בלספוג כרטיס אדום?".

עוד לפני המשחק התבררה הידיעה כי הרכש הגרמני של הקבוצה בקיץ, תומאס היצלפרגר, ייעדר תקופה ארוכה הנאמדת בארבעה חודשים, נכונה, כשהמנג'ר אישר אותה. היצלפרגר בן ה-28 הצטרף, כזכור, בקיץ בהעברה חופשית מלאציו, ולא ערך הופעה רשמית במדי הפטישים כאשר נפצע בירך שלושה ימים לפני פתיחת העונה. "הוא היה טוב מאוד במהלך ההכנות שלנו לעונה הנוכחית", אמר עליו גרנט, "אבל הוא נפצע בסמוך לתחילת העונה.

"הוא היה חלק מרכזי בקבוצה שרצינו לבנות פה", הוסיף המנג'ר הישראלי, "אבל הוא לא היה לנו עד עכשיו. ידענו שהוא בורג מרכזי בקבוצה, אבל כעת הוא ייחסר לנו. כרגע הרופאים אומרים שהוא ייעדר כארבעה חודשים, עד חודש פברואר לערך, אבל אנחנו ניאלץ להיאזר בסבלנות ולראות מה יהיה בעתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully