וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר הודחה בחצי גמר אוסאקה

הישראלית המדורגת 13 בעולם לא יכלה להפתעת הטורניר, היפנית קימיקו דאטה-קרום בת ה-40, שניצחה 6:3, 6:7, 5:7

אכזבה גדולה מאוד לשחר פאר הבוקר (שבת). הטניסאית הישראלית המדורגת 13 בעולם רצתה להמשיך את דרכה לפסגה העולמית, אלא שבדרך עמדה משוכה, שעל פניה נראתה קלה למעבר, אבל בפועל בלתי עבירה. קימיקו דאטה-קרום, טניסאית יפנית בת 40, הפתיעה אמש ברבע הגמר את סמנתה סטוסור (7 בעולם, 1 בטורניר), והיום היא גברה על פאר (3 בטורניר) בשלוש מערכות 6:3, 6:7, 5:7 כדי להעפיל לגמר טורניר אוסאקה ביפן (סך פרסים של 220 אלף דולר).

שתי השחקניות הצגיו משחק לחימה אדיר שארך שלוש שעות ארוכות ומתישות מאוד, בסיומן הייתה זו ידה של דאטה-קרום המפתיעה מאוד על העליונה מול פאר, שהסתפקה בעוד חצי גמר לאחר שגם בשבוע שעבר הודחה בחצי גמר טורניר בייג'ינג על ידי מספר 1 בעולם קרוליין ווזניאקי. בגמר תפגוש היפנית את התאילנדית טמארין טנסאגורן (94 בעולם), שניצחה בשתי מערכות את מריון ברטולי הצרפתית בחצי הגמר הראשון 2:6, 5:7.

אחרי שהעפילה אמש לחצי הגמר עם ניצחון ללא הרבה קשיים על איבטה בנסובה הצ'כית (67 בעולם), פגשה היום פאר את היפנית. פאר ידעה שניצחון יעלה אותה למקום ה-12 בעולם (תחלוף על פניה של ז'סטין הנין הבלגית הפצועה), דירוג שיא לטניסאי ישראלי, וכי זכייה בטורניר היפני תעלה אותה אף שלב נוסף, למקום ה-11, קרוב-קרוב לעשירייה הראשונה בטניס הנשי, אלא שחלומות לחד ומציאות לחוד.

פאר פתחה טוב מאוד את המערכה הראשונה, ואחרי שלושה משחקונים הובילה 0:3, כשהיא שוברת פעם אחת את דאטה-קרום, שהצליחה לצמק במשחקון הרביעי. פאר שמרה על ההגשות ושוב שברה כשהיא עולה ל-1:5. היפנית הצליחה לשבור את פאר ולשמור על המשחקון השלישי כדי לצמצם ל-5:3, אלא שפאר סגרה עניין במשחקון התשיעי במשחק בדרך ל-3:6 תוך 49 דקות.

פאר שוב שברה את דאטה-קרום בתחילת המערכה השנייה ועלתה לאחר מכן ל-0:2, אלא שנראה שהיפנית בת ה-40 מספיק מנוסה במעמדים מסוג זה, וכמו נגד סטוסור, לא התרגשה ושבה ל-2:2. שתי הטניסאיות שמרו על ההגשה, עד השבירה של שחר ל-4:5. אלא שקרום, שוב, לא נשברה, שברה חזרה ל-5:5 מדהים ועלתה ל-5:6. הלחץ כעת היה על פאר, שעמדה בו ואיזנה ל-6:6. בשובר השוויון עלתה פאר ל-1:2, אבל היפנית בעלת התושייה השוותה ל-3:3, 4:4, ו-5:5, והצליחה לנצח את שובר השוויון 5:7, בדרך ל-6:7 ולשוויון במניין המערכות, לאחר שעה ו-57 דקות.

במערכה השלישית הפך המשחק לסוג של שיגעון. שתי השחקניות שמרו על חבטות ההגשה שלהן בארבעת המשחקונים הראשונים, כאשר היפנית הצליחה לשבור ל-2:3, אלא שפאר שברה חזרה והשוותה, וחוזר חלילה, דאטה-קרום עלתה ל-3:4, הישראלית שברה חזרה ל-4:4 והצליחה סופסוף לשמור על ההגשה כדי לעלות ל-4:5. הטירוף במערכה זו המשיך, כשדאטה-קרום איזנה, שברה ואז הצליחה לנצח 5:7, כאמור, בתום מותחן אדיר בן שלוש שעות.

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully