וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: ארבע הגדולות פתחו עם ניצחון

מכבי ראשל"צ התגברה על בני הרצליה 23:26, אס"א התקשתה במוצקין אבל ניצחה. להפועל ראשל"צ ומכבי ת"א היה קל יותר

עונת 2010/11 בליגת העל בכדוריד יצאה היום (שישי) לדרך עם מספר משחקים. אלופת המדינה, מכבי ראשון לציון, כמעט הופתעה בהרצליה, אבל לבסוף השיגה ניצחון, בשעה שגם יריבתה העירונית, הפועל, רושמת ניצחון במחזור הפתיחה. מכבי תל אביב הביסה את עירוני פתח תקוה ובשאר המשחקים נרשמו מותחנים.

בני הרצליה - מכבי ראשון לציון 26:23

האלופה פתחה חלש ונקלעה לפיגור 9:6 במהלך המחצית הראשונה, אלא שאחרי פסק זמן של המאמן גלעד מאור, היא התעוררה וחזרה למשחק ולהובלה. הרצליה עוד הצליחה לבצע מהפך ולעלות ליתרון 17:19, אבל טעויות קריטיות של שחקניה בסיום, מנעו ממנה סנסציה.

הפועל ראשון לציון - א.ס רמת השרון 30:34

הקבוצה המקומית הראתה עליונות מפתיחת המשחק ועל אף שהוליכה לרוב בהפרשים שנעו סביב ארבעה שערים, הניצחון שלה לא הוטל בספק.

עירוני רחובות - מכבי רעננה 25:25

ג'ון אונשה הוותיק והבלתי נגמר רשם משחק מצוין עם 8 שערים ורעננה סיימה את המחצית הראשונה עם יתרון 11:15, אלא שבמחצית השנייה המארחת התעוררה ובזכות משחק טוב של דור ינקוביץ' (6 שערים) וטל אהרונוביץ' (5 שערים), הצליחה לחזור ולכפות שוויון בסיום.

מכבי קרית מוצקין - אס"א תל אביב 26:25

האורחים יצאו למשחק חוץ קשה ולמרות שהוליכו בהפרשים קטנים לאורך מרבית המשחק, לא הצליחו לברוח בשום שלב. חמש דקות לסיום הצליחה מוצקים להשוות ל-23:23, אבל אס"א התעשתה, חזרה להוליך ולבסוף ניצחה. תום מטלון שכבש 7 שערים ודן מירקוס, שהבקיע 5, הוליכו את אס"א. ולאדי קופמן כבש 5 שערים עבור המארחת.

עירוני פתח תקוה - מכבי תל אביב 40:19

בדקה ה-15 עוד עמדה התוצאה על 5:5, אבל עד המחצית הגדילה מכבי ל-8:16 ובמחצית השנייה התפוצצה על המגרש וסיימה עם תוצאה גבוהה למדי. פתיחת עונה טובה של הצהובים.

הפועל קרית אונו - א.כ נס ציונה 26:25

משחק מצוין של עמית כהן, שכבש 10 שערים, עשה את ההבדל עבור האורחת במשחק צמוד ומרתק בקרית אונו. המארחת הצליחה להישאר בתמונה לאורך כל המשחק ולקראת הסיום גם עלתה ליתרון ראשון - 22:23, אלא שנס ציונה התעשתה וניצחה. סשה צ'ודנובסקי הוליך את אונו עם 6 שערים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully