וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה א': משחק עונה? רק ביציעים

קבילו יפו והשקמה נפרדו ב-0:0 לעיני 3,000 אוהדים, ונתיבות עלתה לפסגה. בצפון: מכבי אום אל פאחם וכרמיאל מושלמות

המחזור השלישי בליגה א' עמד בסימן משחק הצמרת במחוז דרום, בו אירחה מכבי קביליו יפו לעיני 3,000 אוהדים את השקמה רמת חן בקרב בין שתי קבוצות עם כוונה ברורה להעפיל לליגה הלאומית בתום העונה. אלא שההר במקרה הזה הוליד עכבר, ומפגש הפסגה הניב 0:0 מאכזב שקלקל לשתי הקבוצות את המאזן המושלם.

מי שניצלה את התוצאה הזו היא עירוני נתיבות שעלתה לפסגה עם שבע נקודות והפרש שערים עדיף, אחרי 1:2 על עירוני כפר יונה. גילי חג'ג' העלה את האורחים ליתרון בדקה ה-55, אבל דודו פלס ביצע מהפך עם צמד בדקות 60 ו-80. גם כפר שלם עם שבע נקודות במקום השני, אחרי 0:3 קל במגרשה של נחלת יהודה. דודי ליברמן (30 בפנדל), מוחמד חטארי (55), ואייל בן עמי (64) כבשו לזכות המנצחת.

הפועל ירושלים חזרה מפיגור בקרית מלאכי והשיגה ניצחון ראשון עם 1:3. עידן חג'ג' כבש בדקה ה-42 לזכות קרית מלאכי, אבל אדם מזרחי (52), יקי ויצמן (56) ואדיר מעודה (90) סידרו ניצחון לאדומים. מכבי יבנה, שהפסידה בשני המחזורים הראשונים, השיגה נקודות ראשונות עם 0:3 בשיכון המזרח על צפרירים חולון, שעדיין ללא נקודות. אורי קרגולה, שהבקיע צמד בהפסד 3:2 לערד, סחף את יבנה לניצחון עם שלושער בדקות 55, 74 ו-90.

משחקים נוספים:

הפועל מרמורק - הפועל ערד 0:1
למרמורק: אלי באבייב (79)

שמשון בני טייבה - מכבי קרית גת 0:1
לטייבה: אדיר שמעון (36)

בני אילת - עמשב פתח תקוה 1:1
לאילת: אבי מלכה (54)

צפון: מכבי אום אל פאחם וכרמיאל צמודות

אחרי שחבטה במכבי כפר קרע עם עשירייה במחזור הראשון, מכבי אום אל פאחם מסתפקת בניצחונות דחוקים. היום היא גברה 0:1 על רמות מנשה/מגידו ונותרה מושלמת בפסגה. רוברט ארחיל הבקיע את שער הניצחון בדקה ה-63.

מי שצמודה למכבי אום אל פאחם היא מ.ס. כרמיאל/צפת, שניצחה 1:2 בחוץ את מכבי טמרה וגם היא עם תשע נקודות בשלושה משחקים. איליה זאיקה (25) ושאדי חמודה (80) כבשו לזכות האורחים. מוטי בן חמו צימק מהנקודה הלבנה (82).

במקום השלישי נמצאת מכבי צור שלום, שגברה 0:1 על מכבי כפר קנא משער של יוסי ואנונו כבר אחרי שמונה דקות. הפועל חדרה השיגה ניצחון ראשון העונה, 2:3 על מ.ס. אום אל פאחם. כפיר לייבוביץ' כבש צמד לזכות האורחים (38 ו-90), אבל סבי שאולוב (42 ו-72) והבלם זיו אוסון (87) השאירו את הנקודות בבית. עירוני קרית אתא הביסה 0:3 את כפר קרע, משערים של ליאור דהן, אייל ארשיד ואלכסיס ויינשיין.

בשבת השיגה אחי עכו ניצחון שני העונה, כשגברה 0:3 על הפועל כפר קנא. חאלד מונדיאה הבקיע את שלושת השערים. חיים סילבס (23) וקובי שריקי (88) העניקו להפועל עפולה ניצחון 0:2 בדלית אל כרמל. המשחק בין עירוני טבריה לאסי גלבוע הסתיים ב-0:0.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully