וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן ניצחה 1:3 את קייבו

צמד של פאטו ואחד של רוביניו סידרו לרוסונרי ניצחון שלישי ברצף בדרך למקום הראשון. רומא התאוששה עם 1:2 על גנואה

שבועיים לאחר שיצאה לפגרה, שבה הליגה האיטלקית כאשר היא תפתח ביום שבת עם שני משחקים מעניינים. הקבוצה הכי מסקרנת בארץ המגף, מילאן, ניצחה 1:3 את הקבוצה הכי מפתיעה עד עתה, קייבו. רומא, שפתחה בצורה מאכזבת מאוד את העונה, גברה 1:2 באולימפיקו על גנואה.

רומא - גנואה 1:2

הקבוצה של קלאודיו ראניירי פתחה את העונה בצורה מזוויעה, ואחרי שצברה רק חמש נקודות משישה מחזורים, היא הצליחה מעט להרגיע את המערכת אחרי הביקורות שהועברו שם. ברומא מקווים שכפי שפתחו רע את העונה שעברה עם שמונה נקודות בששת המחזורים הראשונים, הג'ילארוסי יצליחו להתאושש גם כעת, ולפחות בקרב מול גנואה הם הוכיחו שיש תקווה לכך שהם בדרך הנכונה.

בדקה ה-34 מרקו בוריילו כבש את הראשון לאדומים אחרי שפרנצ'סקו טוטי הוציא רוחב שנהדף לעבר בוריילו, שעט על הריבאונד וכבש. בדקה ה-53 היה חתום מתיאו בריגי על השני אחרי שבוריילו בישל לו מצוין. בוריילו עוד הספיק לסיים עם כדור שפגע במשקוף, אבל גנואה, שפתחה את העונה עם ניצחון חוץ באודינה על הקבוצה המקומית ומאז לא ניצחה, הצליחה לצמק 11 דקות לסיום כשלוקה טוני בישל לגרגורי רודולף. זה כמובן לא הספיק לנקודות.

מילאן - קייבו 1:3

הרוסונרי מריחים אוויר פסגות לפחות עד מחר. האדומים-שחורים של מסימיליאנו אלגרי השיגו ניצחון בית, 1:3 על קייבו ועלו למקום הראשון, באופן זמני עד משחקיהן של לאציו, אינטר ונאפולי מחר. מילאן נהנתה מצמד נפלא של אלשנדרו פאטו ושני בישולים של איברהימוביץ' שסידרו לה ניצחון ליגה שלישי ברציפות. נראה שמילאן נמצאת בכושר טוב והיא בהחלט זקוקה לו, שכן היא עומדת בפני שלושה משחקים קשים במיוחד: ריאל מדריד ונאפולי בחוץ ויובנטוס בבית.

בדקה ה-18 כבש אלשנדרה פאטו והעלה את הרוסונרי ליתרון. זלאטן איברהימוביץ' הגביה מאגף שמאל עם רגל שמאל לפינה הנגדית והחלוץ הברזילאי בעט מהאוויר בעיטה נקייה ומרשימה לפינה הרחוקה והעלה את מילאן ל-0:1. בדקה ה-30 הצליחה מילאן לכבוש את השני, כשגם הפעם היה זה החלוץ הברזילאי הצעיר שכבש. איברהימוביץ' הוכשל ומיהר להוציא את הכדור, לעבר פאטו. החלוץ התקדם עם הכדור ושיחרר טיל פנימה, 0:2 לאדומים-שחורים והצמד השני של הברזילאי העונה, לאחר שכבש צמד גם במחזור הפתיחה.

בדקה ה-70 הצליחו החמורים המעופפים לצמק ל-2:1 משער עצמי של לא אחר מאשר איברהימוביץ'. בדקה ה-90 הגיע השלישי של מילאן, כשהפעם היה זה רוביניו, שעבר בקלות את סטאפנו סורנטינו, שוער קייבו, וגילגל פנימה. שער ראשון לברזילאי במדי הרוסונרי.

עדכון ראשון: 19:49
עדכון אחרון: 22:40

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully