וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריטאס וילנה במרדף אחרי שאראס

אלופת ליטא פנתה לרכז הותיק (34, 1.96), שחוזר הקיץ גם על ידי מכבי תל אביב. קרלוס קבזאס סיכם את תנאיו בסרגוסה

התקשורת הליטאית מפרסמת הבוקר (שישי) כי ריטאס וילנה, אלופת ליטא, מחכה לתשובה משחקנה של פנאתנייקוס שרונאס יאסיקביצ'יוס, לו הציעה חוזה לעונה הבאה. הקבוצה הליטאית מפעילה לחצים כבדים על הרכז, ששמו עלה כאפשרות לחיזוק גם למכבי תל אביב במהלך הקיץ, ולפי ראשי הקבוצה השחקן צפוי להשיב על ההצעה במהלך הימים הקרובים. ההחלטה של ריטאס לנסות לצרף את יאסיקביצ'יוס הגיעה לאחר שהרכז האמריקאי של הקבוצה, ג'רי ג'קסון, נפצע וייעדר בששת השבועות הקרובים. בקבוצה מחפשים פיתרון לקראת פתיחת היורוליג.

יאסיקביצ'יוס (34, 1.96), בוגר מכללת מרילנד, עשה את הפריצה הגדולה שלו במדי ברצלונה בעונת 2000/1, והמשיך לעוד שלוש עונות במדי הקבוצה כולל זכייה ביורוליג. בעונת 2003/4 נחת במכבי תל אביב ובשנתיים במועדון הפך לאהוב הקהל, כולל שתי זכיות רצופות ביורוליג. יאסיקביצ'יוס ניסה את מזלו ב-NBA במדי אינדיאנה וגולדן סטייט, אך לא השתלב בליגה הטובה בעולם וחזר בעונת 2007/8 לפנאתנייקוס. עם הקבוצה היוונית זכה הגארד הליטאי בתואר יורוליג רביעי בקריירה שלו. יאסיקביצ'יוס שיחק שנים רבות במדי נבחרת ליטא, ואף היה שותף לזכייה באליפות אירופה בשנת 2003.

* התקשורת הספרדית מדווחת הבוקר כי קרלוס קבזאס, ששוחרר לאחרונה מחימקי מוסקבה והיה מועמד למכבי תל אביב על פי פרסומים, סיכם את תנאיו בסרגוסה, ויצטרף לקבוצה תמורת כ-250 אלף יורו לעונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully