וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבירם ומזרחי יצאו לאליפות העולם בבאולינג

שחקני נבחרת ישראל המריאו לאליפות בטולון, שתחל בשבוע הבא. אבירם: "זה יהיה כישלון אם לא אעפיל לשלב 24 האחרונים"

אור אבירם ושרית מזרחי שחקני נבחרת ישראל בבאולינג המריאו היום (שישי) בצוותא עם יו"ר ההתאחדות אריה פישר לאליפות העולם ליחידים שתחל בתחילת השבוע בטולון צרפת. מדובר באחת האליפויות החשובות ביותר, בה משתתפות 96 מדינות שכל אחת מהן שולחת נציג ונציגה שנקבעו בתחרות קריטריון מיוחדת.

אבירם ומזרחי נחשבים לשחקנים הבולטים בענף הבאולינג בעשור האחרון אבל לפני כמה כמה חודשים שניהם איבדו במפתיע את תואר אלוף ואלופת ישראל שהיה מקנה להם השתתפות באליפות אירופה באנקרה בסוף החודש.

אבירם ומזרחי עברו יחד ממועדון סופר סטרייק ראשון לציון למועדון הבאולינג בחיפה שיאפשר להם על פי ההסכם לוותר על משחקי ליגה לטובת השתתפות בליגה המקצוענית והחזקה בשבדיה. אבירם מגיע לתחרות בכושר מצוין והוא סומן על ידי אתר הבאולינג של ההתאחדות העולמית כמי שמסוגל להגיע לשלבים הסופיים.

"מניסיוני הרב למדתי שקשה באמת לצפות מה יהיה", אמר אבירם לקראת האליפות, "כל שבוע כזה מתפתח בצורה אחרת, אין ספק שאני בכושר טוב מאד ובגלל שכבר לקחתי מדליית כסף באליפות הזו לפני חמש שנים בלובליאנה יש ציפיות ממני גם הפעם. המטרה היא בעצם להציג את מלוא יכולתי ולקוות לטוב, זה יהיה כישלון אם לא אעפיל לשלב 24 האחרונים אבל בעיקר אם ארגיש שלא הבאתי את מלוא היכולת שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully