וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "רוצה לתת לקהל משהו לדבר עליו עוד עשור"

מנג'ר ווסטהאם לא נלחץ מהפתיחה הגרועה, ומאמין כי השיפור יגיע בקרוב: "כשיש לך חזון, אתה צריך להיות בטוח בעצמך"

למרות מצבו הלא מלבב בטבלה - מקום אחרון, מבטיח אברהם גרנט לאוהדי ווסטהאם כי כבר בעתיד הקרוב הם יזכו לראות שיפור בתפקוד הקבוצה וכן במיקומה בליגה. "הפסדנו אמנם את ארבעת המשחקים הראשונים שלנו בעונה", אמר גרנט, "אבל אף אחד כאן לא נכנס לפאניקה בעקבות זאת.

"כשיש לך חזון, אתה צריך להיות בטוח בעצמך", הוסיף המנג'ר הישראלי של הפטישים. "זה אומר לא להיכנס ללחץ כאשר אתה מגיע לתוצאות רעות, או לחילופין לחשוב שהכל מצוין כאשר אתה משיג תוצאות טובות".

אחר כך עבר גרנט לשלב התירוצים: "עשינו הכנה טובה לעונה, אבל פתחנו לא טוב. ידענו שההגרלה שלנו קשה, ועד ה-31 לאוגוסט לא ידענו מה יקרה בקבוצה - מי יישאר, מי לא ומי יבוא. שיחקנו נגד קבוצות חזקות - אסטון וילה, מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, אבל נגד בולטון היינו צריכים להוציא יותר.

"כשהגעתי לווסטהאם ידעתי על העבר המפואר שיש למועדון הזה, ואני מכבד אותו, אבל אני גם צריך להסתכל אל עבר העתיד", הוסיף גרנט, "לתת משהו לאוהדים לדבר עליו בעוד 10 שנים. מה שהכי אהבתי זה שהבעלים של המועדון אמרו לי: 'אנחנו יודעים שהמצב של הקבוצה לא טוב, אבל אנחנו רוצים מישהו שמבין את המצב ויבנה פה משהו, ולא רק לעונה אחת'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully