וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל עלתה לפסגה עם 1:4 במלאגה

רונאלדו כיכב עם צמד ושני בישולים, והבלאנקוס טיפסו לפסגה אחרי שברצלונה ניצחה את ולנסיה 1:2 והנחילה לה הפסד בכורה

הליגה הספרדית התחדשה הערב (שבת) עם המחזור השביעי לאחר שבועיים של פגרת הנבחרות, וכמנה ראשונה קיבלנו משחק נהדר בקאמפ נואו בסיומו חגגה ברצלונה ניצחון גדול 1:2 על ולנסיה, והנחילה לקבוצה מעיר התפוזים את הפסדה הראשון העונה. בהמשך ניצלה ריאל מדריד את העזרה מיריבתה הגדולה וטיפסה לפסגה על חשבון ולנסיה עם ניצחון מוחץ 1:4 במלאגה, בעזרת צמד שערים וצמד בישולים של כריסטיאנו רונאלדו. את יום המשחקים פתחה אתלטיקו מדריד עם ניצחון 0:2 בדרבי הקטן על חטאפה.

ברצלונה - ולנסיה 1:2

ולנסיה הגיעה לקטלוניה עם חמישה ניצחונות ותיקו ועם שלוש נקודות יתרון על חשבונה של בארסה, אלא שהאלופה החליטה שהגיע הזמן לעצור את הדהירה של הכתומים.

בדקה ה-38 עוד היה נדמה שהקבוצה של אונאי אמרי תמשיך לחיות בחלום כשפריצה מצוינת של ז'רמי מתיו באגף שמאל הסתיימה במסירה לפאבלו הרננדז שבעט ממרכז הרחבה לרשת של ויקטור ואלדז, אלא שבמחצית השנייה הגיע המהפך.

צ'אבי, שנח בשבועיים האחרונים כדי להתאושש מפציעה טורדנית, החליף בדקה ה-47 דאבל פס גדול עם אנדרס אינייסטה, שסיים היטב ואיזן ל-1:1. בדקה ה-63 צ'אבי שוב היה חתום על בישול מצוין, כשהרים בדיוק מימין לראשו של קרלס פויול שהתרומם מעל כל הגנת האורחים ונגח חזק פנימה את שער הניצחון של ברצלונה.

מלאגה - ריאל מדריד 4:1

שבועיים אחרי ה-1:6 המוחץ על לה קורוניה הציגה הקבוצה של ז'וזה מוריניו עוד תצוגת כדורגל, ושוב לא נתקלה בהתנגדות רבה מדי מצד יריבתה. מלאגה, שלא ניצחה עדיין בביתה העונה, פינטזה על הפתעה מול האורחת מהבירה שחסרה את סרחיו ראמוס הפצוע, אך גילתה מהר מאוד שכריסטיאנו רונאלדו וחבריו פשוט גדולים עליה.

הכוכב הפורטוגלי היה מעורב בכל השערים של הבלאנקוס, כשאקורד הפתיחה שלו הגיע בדקה ה-30 עם בישול מצוין לגונזאלו היגואין, שהמשיך בבעיטה מצוינת מהאוויר פנימה מקצה תיבת החמש.

בדקה ה-44 הכפיל רונאלדו בעצמו אחרי עבודת הכנה טובה של מסוט אוזיל, ובדקה ה-50 הוכשל אוזיל ברחבה ואיפשר לרונאלדו להשלים צמד בפנדל מדויק. מלאגה עוד צימקה בדקה ה-55 כשקריס סטאדסגארד דחק פנימה אחרי קרן, אבל בדקה ה-65 שוב בישל CR7 להיגואין וחתם את החגיגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

אתלטיקו מדריד - חטאפה 0:2

הקולצ'ונרוס הצליחו להתאושש מההפסד במחזור הקודם, 3:1 לסביליה, ולחזור למסלול הניצחונות עם 0:2 בדרבי הקטן על חטאפה. אתלטיקו מדריד נצמדה לברצלונה הרביעית, שמחזיקה במאזן שערים טוב בהרבה.

בדקה ה-38 עלתה אתלטיקו ליתרון. סימאו סובב כדור חופשי מ-25 מטר, שפגע בקורה, בגבו של ג'ורדי קודינה וחדר פנימה. 0:1 לאתלטיקו מדריד. בדקה ה-73 מצאה אתלטיקו את השני כשמסירה של חואן ואלרה מצאה את דייגו קוסטה שבעט פנימה וקבע 0:2 לאתלטיקו מדריד. לקוסטה זהו שער שלישי ברציפות, לאחר שכבש גם בשני המחזורים הקודמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully