וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: ראשון לציון כבר במקום השני

רוג'רס קולה כבש צמד ב-0:2 על נצרת עילית. רמת השרון מוליכה אחרי 0:1 בכפר סבא, 0:1 מפתיע להכח על מכבי הרצליה

המחזור השישי בליגה הלאומית נפתח אתמול (שישי) עם מספר משחקים מסקרנים, כשבמוקד עירוני רמת השרון התארחה בכפר סבא ועלתה על חשבון יריבתה לספגה בזכות 0:1 משער של ג'ורג' אקירמי. סקציה נס ציונה יכלה להיצמד לכפר סבא במקום השני, אך היא סיימה ב-1:1 אצל מכבי באר שבע. הפועל הרצליה הרשימה בניצחון החוץ 0:3 על בני לוד.

ביום שבת עלתה הפועל ראשון לציון השאפתנית למקום השני, בזכות 0:2 בחוץ על נצרת עילית. מועמדת נוספת לעלייה, מכבי הרצליה, נחלה הפסד מפתיע, 1:0 להכח עמידר רמת גן. ביום שני יסתיים המחזור עם שלושה משחקים נוספים: בית"ר/שמשון - אחווה עראבה, אחי נצרת - מכבי בת ים והפועל רעננה - עירוני ג'ת.

הפועל כפר סבא - עירוני רמת השרון 1:0

הדרבי הזה של השרון, אחד מיני רבים בליגה הלאומית, בישר על שינוי בפסגת הליגה. שתיים משלוש הקבוצות היחידות שלא הפסידו העונה (יחד עם הפועל רעננה) נפגשו באצטדיון לויטה ובסיום היו אלה שחקני רמת השרון שחגגו ניצחון מוצדק. בשנה שעברה הפסידה רמת השרון פעמיים לכפר סבא ומשחק נוסף סיימה בתיקו, אבל הפעם ידה הייתה על העליונה.

רמת השרון פתחה נהדר וג'ורג' אקירמי החמיץ לבדו מול בוריס קליימן. בדקה השמינית אורן ניסים כבר מצא את הרשת של כפר סבא, אבל השער נפסל בגלל עבירה שביצע החלוץ הוותיק. צמד שחקני ההתקפה המשיכו להטריד את הגנת כפר סבא, שהעניקה מתנה גדולה בדקה ה-12. אלירן סימון איבד כדור ברשלנות על סף הרחבה, עמיר נוסבאום עט על המציאה, עקף את הבלם ובכדור רוחב משמאל מצא את אקירמי שהרשית. רמת השרון הייתה ראויה להגדיל את התוצאה, אך שחקניה החטיאו ממצבים קורצים.

"הכל זה מלמעלה", אמר בסיום המאמן המנצח מומי זפרן. "הגענו להמון מצבים, אבל לא השכלנו להבקיע. היינו צריכים לעשות את השני במתפרצות מול האין הגנה שלהם. אחרי התודה לאלוהים, אפשר להגיד בפה מלא שהגיע לנו לנצח".

בני לוד - הפועל הרצליה 3:0

ניצחון מרשים לחבורה של בני טבק, וזאת למרות הרחקתו של הבלם עידו לוי כבר בדקה ה-30. מגלן אוואלה העלה את הרצליה ליתרון בדקה ה-3, ומכאן לוד נטלה את היוזמה וניסתה להגיב. נג'ון גרייב ציפה ששחקניו ינצלו את הכרטיס האדום שספג השוער האורח, אבל דווקא אורי אברהם הבקיע צמד מהיר במחצית השנייה (60 ו-63) עבור העולה החדשה. לוד בצרות, אחרי שצברה רק נקודה אחת בארבעת משחקי הבית שלה עד כה. הפועל הרצליה ממשיכה לברוח מהתחתית.

מכבי באר שבע - סקציה נס ציונה 1:1

אחרי שני ניצחונות רצופים, אחד מהם ב"דרבי" נגד הפועל ראשון לציון, בנס ציונה נעצרו דווקא בווסרמיל, ואיבדו נקודות חשובות לקראת המשך מאבקי הצמרת. התקפת נס ציונה שוב לא הבריקה (רק שישה שערי זכות העונה), אבל נהנתה משער עצמי של יניב איפרגן בדקה ה-11. שרון אביטן כבר הריח עוד הפסד ביתי עם מכבי באר שבע, אבל בדקה ה-80 פיראס עווד הצליח לאזן את התוצאה ולהעניק לבאר שבע נקודה שישית העונה וסך הכל שנייה בבית. נס ציונה עם 11 נקודות, כרגע במקום השלישי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

הפועל נצרת עילית - הפועל ראשון לציון 2:0

אחרי שאיבדה את הפסגה בעקבות ההפסד הביתי והמאכזב לנס ציונה, ראשון לציון ניצלה את הפגרה הקצרה כדי לחזור למסלול. השוער שאול סמדג'ה הורחק בדקה ה-24 משורות נצרת עילית בעקבות הכשלה ברחבה, אבל דודו אברהם החמיץ את הפנדל. למרות זאת השער של ראשון לציון היה רק עניין של זמן. רוג'רס קולה, החלוץ הזמבי הצעיר שהבקיע צמד בניצחון על מכבי באר שבע, היה האיש שעשה זאת גם הפעם. קולה הבקיע בדקה ה-65 והכפיל את התוצאה בחלוף שבע דקות. הקבוצה של ניסן יחזקאל העפילה למקום השני בטבלה, רק נקודה פחות מרמת השרון הראשונה. נצרת עילית בצרות עם הפסד חמישי העונה.

מכבי הרצליה - הכח עמידר רמת גן 1:0

עם סגל מהחזקים בליגה וכשבשורותיה כוכבים כאלן מסודי, הירקלי ג'פרידזה ואחרים, מכבי הרצליה היא מועמדת בכירה לעלות לליגת העל. היא גם הגיעה כמובן כפייבוריטית למשחק הבית מול הכח עמידר רמת גן חסרת, אבל נחלה הפסד מפתיע. הכח החזיקה מעמד מחצית אחת, והצליחה להדהים את המארחים עם שער של שחר בלילטי בדקה ה-55. הפסד ביתי שני העונה למשה סיני ושחקניו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully