וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלברמן ורנגלוב צפויים לפתוח בדרבי

14.10.2010 / 18:35

עשויים לערוך בכורה בהרכב הפותח, אימון מלא לעטר ופאביצ'ביץ' שישחקו נגד הפועל ת"א. גולדהאר יגיע לדרבי הגדול

אחרי שלא נכח בארץ מאז המחזור הראשון נגד מכבי חיפה, מיטש גולדהאר החליט לראות מקרוב את קבוצתו, מכבי תל אביב, במשחק הכי חשוב שלה מתחילת העונה בדרבי מול הפועל תל אביב. "מיטש גולדהאר צפוי לנחות מחר בישראל במטרה להגיע למשחק הדרבי בשבת", כך מסרו גורמים במכבי תל אביב לוואלה! ספורט. כזכור החליטו ראשי הקבוצה לשבת יחד עם האוהדים בשער 11 כאות הזדהות עם אוהדי הקבוצה שנאלצו להסתפק בדרבי הזה ב-1,800 כרטיסים בלבד, כאשר גולדהאר צפוי להצטרף כמובן לחברי ההנהלה ולשבת איתם ועם יתר אוהדי הקבוצה בשער 11.

מכבי תל אביב ערכה הערב (חמישי) אימון נוסף לקראת הדרבי. אלירן עטר, שלא התאמן אמש בשל רגישות בשרירי המפשעה, התאמן כרגיל עם הקבוצה וערך אימון מלא. אמש עטר לא התאמן כדי לא להעמיס עליו, כשבצוות המקצועי הוחלט לתת לו מנוחה כדי לא לסכנו לקראת הדרבי, בו הוא יפתח בהרכב. גם הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ', שהשלים אמש אימון מלא לראשונה השבוע לאחר שחלה הטבה משמעותית במצב ברכו הפצועה, צפוי לפתוח נגד האדומים.

בניגוד לשנים האחרונות, החליטו אוהדי הקבוצה שלא להגיע לאימון המסכם בכדי לתת לשחקנים שקט וריכוז להתכונן למשחק. בדרבים הקודמים נהגו אוהדי הצהובים להגיע בהמוניהם לקרית שלום ואף פרצו מספר פעמים לתוך האימון בתיאום עם הקבוצה. הפעם הוחלט שלא לגרום ללחץ מיותר בקרב השחקנים ואנשי הקבוצה ונראה כי רק מספר זעום של אוהדים, אם בכלל, יגיע לאימון המסכם.

הקשר גל אלברמו והחלוץ דימיטאר רנגלוב תורגלו בהרכב הראשון על חשבונם של דור מלול ורוברטו קולאוטי, שתורגלו בהרכב השני, ונראה כי אלברמן ורנגלוב צפויים לפתוח לראשונה העונה בהרכב. אלברמן קיבל מחמאות מהצוות המקצועי כבר לאחר הניצחון על הפועל פתח תקוה, ורנגלוב קיבל אף הוא שבחים כשבישל למדוניאנין את שער הניצחון באותו משחק. רנגלוב אף כבש השבוע שער במדי נבחרת בולגריה במשחק האימון שקיימה נגד ערב הסעודית. על פי האימון הערב מסתמן כי יואב זיו וקלמי סבן ייפתחו בעמדת המגינים, סאבו פאביצ'ביץ', שהחלים מהפציעה בברכו, יפתח עם אבי סטרול במרכז ההגנה, אלירן עטר ומאור בוזגלו ישלימו את החלק ההתקפי לצדו של רנגלוב.

עדכון ראשון: 13:40, 18:35

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully