וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון תארח את מכבי חיפה בראשל"צ

14.10.2010 / 22:02

אולם הפחים לא אושר ע"י משרד התמ"ת, המשטרה פסלה את זיסמן ולבסוף הקבוצה של דני פרנקו למדה שתארח בראשון

שלושה ימים לפני פתיחת ליגת העל עברה הפועל חולון יום ארוך ומלא חוסר ודאות לגבי המקום בו תארח את מכבי חיפה במחזור הפתיחה של ליגת העל. חולון לא קיבלה אישור ממשרד התמ"ת לארח באולם הפחים העונה. הבעיה העיקרית עם האולם הישן שברחוב אחד במאי הוא חדר החשמל שבו, שלא עומד בתקנים של משרד התמ"ת. בקבוצה פנו במכתב מיוחד לשר התמ"ת בנימין בן אליעזר בבקשה לתת לקבוצה אישור זמני לארח את שני משחקי הליגה הקרובים באולם, אך בשלב זה לא ניתנה תשובה.

במנהלת הליגה שקלו בתחילה לדחות את המשחק, אך בשל משחקה של חיפה בגביע המדינה מול אליצור רמלה, נשללה אפשרות זאת. לאחר מספר דיונים בין ראשי המנהלת לאנשי חולון, וסירובה של מכבי חיפה להחליף את הביתיות, החליטו במנהלת להעביר את המשחק מאולם הפחים לאולם זיסמן, שתכולתו כמחצית מאולם הפחים, אולם מאוחר יותר הודיעה המשטרה שהיא לא מאשרת את קיום המשחק שם. במנהלת הבינו שעליהם למצוא פתרון מהיר לפני שתיגרם מבוכה גדולה ולבסוף העבירו את המשחק לראשון לציון.

500 מאוהדי הקבוצה הודיעו להנהלה כי אינם מתכוונים לאפשר לקבוצה לשחק את משחק הבית מחוץ לאולם הפחים. "ידוע לכולם שהקבוצה עברה קיץ קשה ואנחנו גם מודעים שזה הבעיה שלנו ולא של אף אחד אחר, אך עדיין בקבוצה מצפים ממנהלת הליגה לבוא לקראת המועדון ו/או לדחות את המשחק או לבקש ממכבי חיפה להחליף ביתיות", נאמר בהודעה רשמית שהוציא המועדון, "תקציב הקבוצה בנוי מהכנסות, משחק אטרקטיבי כמו מכבי חיפה אמור להיות מלא ב-2000 צופים במגרש. יש לנו מזנונים שמכרנו, מנויים, הזמנות, כרטיסים, איך אנחנו נקיים את המשחק הזה באולם של 900 מקומות? מי יחזיר לנו על ההפסדים הכספיים מהמשחק הזה? מה עם הערך הספורטיבי של המשחק שאנחנו מאבדים ביתיות?"

בהודעה נאמר עוד כי: "חשוב לציין שהיום הגיע מטעם עיריית חולון קונסטרוקטור ואישר את מבנה המגרש, נותר רק לסדר את החשמל באולם הפחים וזאת תעשה הקבוצה כאשר תצא ל-3 משחקי חוץ, ללא אולם הפחים הפועל חולון אינה הפועל חולון ואחרי הודעה מטעם האוהדים שהם לא מתכוונים לזוז מאולם הפחים אנחנו מאחוריהם , הקבוצה תשחק רק באולם הפחים!"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully