וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי סרביה: "ננקום באיטלקים בבלגרד"

מישל פלאטיני "עדיין בשוק" מהחוליגנים הסרבים, אבל הם כבר חושבים על הגומלין. המנהיג נעצר: "אין לי כלום נגד איטליה"

איטליה עדיין נסערת מפיצוץ המשחק מול סרביה ביום שלישי. היום (חמישי) אוהדי נבחרת סרביה מבטיחים נקמה באיטלקים, וטוענים כי הם ממתינים למשחק הגומלין בין הנבחרות, שאמור להתקיים בבלגרד.

במשטרת סרביה המתינו בסבלנות לאוהדי הנבחרת שנחתו בארץ אחרי המהומות נגד איטליה, כאשר שר הפנים הסרבי הודיע היום כי לא פחות מ-19 בני אדם נעצרו בעקבות חשד למעורבותם במהומות במשחק שפוצץ שלשום. בנוסף הודיע איביצ'ה דצ'יץ' כי בשני אוטובוסים של אוהדים נעשה חיפוש על ידי המשטרה.

כזכור, המשחק בין שתי הנבחרות נעצר כבר לאחר שבע דקות, אחרי שבכל מקרה הוא החל ב-45 דקות איחור. הוא הופסק לאחר שחזיזים ורימוני עשן הושלכו למגרש תוך כדי התפרעות של כ-1,600 אוהדים. תוך כמה רגעים נראה המגרש כמו שדה קרב, כשהשופט קרייג תומסון לא לקח סיכונים והחליט להפסיק את המשחק. המעצרים הנוכחיים מצטרפים למעצר של משטרת איטליה, שעיכבה 17 אוהדים.

שני חוליגנים סרבים, שכונו ב"גאזטה דלו ספורט" גרובארי ובצ'יני, אמרו: "אנחנו שמחים שהמשחק לא שוחק בסופו של דבר". כשנשאלו אם צפויות להיות בעיות במשחק הגומלין, אמרו השניים: "ברור, גם לנבחרת וגם לאוהדים שיבואו לפה. אחרי מה שקרה הפעם, למה אתם מצפים?".

כשדיברו על מאורעות יום שלישי אמרו האוהדים: "ידענו בדיוק איך זה ייגמר, המטרה הייתה ההתאחדות שלנו. אנחנו כועסים על קראדזיץ' על שניפה את אנטיץ', שהוא האליל שלנו".

איבן בוגדנוביץ', האוהד שנחשב למנהיג של המהומות ושתמונתו התנוססה בראש עשרות עיתוני ספורט באירופה, נעצר באיטליה. "יש לי עבר צבאי בסרביה", הבהיר, "אני אוהב את המדינה שלי. אין לי שום דבר נגד איטליה, יש לי משהו נגד הנבחרת שלי".

מישל פלאטיני אמר אתמול שהוא "המום מהאירועים", וש"אני לא יכול להבין למה לא עשו בדיקות בכניסה", כשהוא מתייחס לתמונה המפורסמת של בוגדנוביץ' מחזיק צבת בידו. "יש לי יותר מדי זיכרונות רעים מאלימת בכדורגל", אמר פלאטיני, ששיחק ביובנטוס בגמר הייזל, "צריכה להיות אפס סבלנות כלפי חוליגנים. אנחנו נחכה לדיווחים מהרשויות המקומיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully