וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כסף ריאלי

מדי שבוע נציג בפניכם את החלוץ הלוהט שעליו צריך לשים את הכסף. והפעם, ריאל מדריד יוצאת למלאגה ואנחנו מהמרים: היגואין או רונאלדו?

לכל חלוץ יש תקופה שבה פשוט אי אפשר לעצור אותו. פתאום המגנים נראים קטנים, השער נראה גדול וכל כדור מוצא את הכתובת. מדי שבוע ננסה לאתר עבורכם את הסוסים המנצחים של השבוע - החלוצים שאמורים לחורר רשתות ולהעשיר את הכיס שלכם. השבוע בפינת "על הסכין", ריאל מדריד יוצאת למלאגה והווינר מציע דו קרב בין שני חלוצי הבלאנקוס: מצד אחד, גנזאלו היגואין, שכל כך אוהב להבקיע נגד מלאגה ובפינה הנגדית, כריסטיאנו רונאלדו שנמצא בכושר הבקעה מצוין.

משחק מספר 84 (שבת) ג. היגואין (מדריד) - כ. רונאלדו (מדריד) 2.70, 2.35, 2.20

ריאל מדריד כבשה הענה בליגה רק שני שערים מחוץ לברנבאו, אבל בשבת היא תפגוש את קבוצת ההגנה הגרועה בלה ליגה (ספגה 12 שערים), שעדיין לא ניצחה העונה במגרשה הביתי. זאת ועוד, הבלאנקוס לא הפסידו למלאגה, מאז שזו שבה לליגה הבכירה ב-1999.

גם גונזאלו היגואין מאוד אוהב את מלאגה. בעונת 2008/9 הוא הפציץ רביעייה ב-3:4 הנהדר בברנבאו וכבש גם את שער הניצחון במפגש השני בין הקבוצות שהסתיים ב-0:1 ללבנים. הארגנטינאי לא פתח טוב את העונה ולמרות שכבש כבר שלושה שערים, הוא עדיין רחוק מלהזכיר את החלוץ המאיים מהעונה שעברה.

לעומתו, רונאלדו רק הולך ומתחמם בשבועות האחרונים. לפני שבועיים כבש צמד ב-1:6 על סראגוסה ובשני משחקי נבחרת פורטוגל השבוע (1:3 על דנמרק ואיסלנד) הוסיף שער למשחק. הפורטוגלי, שכבש גם הוא פעמיים מול מלאגה אשתקד, נראה חד מתמיד ואנחנו הולכים עליו כסוס המנצח שלנו. ההימור: 2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully