וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוקאפ: ירושלים עם נימבורק, גלבוע/גליל עם אריס

הגרלה קשה לישראליות בשלב הבתים של היורוקאפ, שייפתח ב-16 בנובמבר. קטש יפגוש את גינזבורג ונסים, ליובין את דרוקר

הפועל ירושלים והפועל גלבוע/גליל עליון יצטרכו לעבוד קשה מאוד כדי להעפיל שלב ביורוקאפ. היום (רביעי) נערכה הגרלת שלב הבתים של המפעל השני בחשיבותו באירופה, שיחל ב-16 בנובמבר. ירושלים של עודד קטש הוגרלה לדרבי ישראלי מול נימבורק, אותה מאמן ננו גינזבורג ובשורותיה משחק אפיק ניסים. יחד עם השתיים הוגרלו לבית ז' גם קחאסול סביליה וריגה.

מי שזכתה להגרלה קשה עוד יותר בברצלונה היא אלופת המדינה גלבוע/גליל עליון. קבוצתו של ליאור ליובין תצטרך להתמודד עם אריס סלוניקי, קבוצתו של שרון דרוקר. לבית ד' שובצו גם מאריופול, בשורותיה שיחק בעבר ליאור ליובין, וצ'דביטה זאגרב הקרואטית. כידוע, שתי הראשונות מכל בית יעפילו לשמינית הגמר.

נימבורק, אליה מונה הקיץ ננו גינזבורג, שהחליף בתפקיד את מולי קצורין, היא אלופת צ'כיה. הקבוצה ניסתה להשתחל לשלב הבתים של היורוליג, אבל נעצרה כבר בסיבוב הראשון אחרי שלא עברה את שרלרואה בצמד המשחקים. הקבוצה משתתפת גם בליגה האדריאטית ואתמול אספה ניצחון שני משני משחקים אחרי שגברה על ליונס הסרבית. אפיק ניסים, אגב, קלע 15 נקודות באותו משחק. עוזרו של גיזבורג הוא אורן עמיאל.

לגבי אריס סלוניקי, אליה מונה הקיץ כמאמן הקבוצה שרון דרוקר, עוזרו של פיני גרשון בעונה שעברה, מדובר בקבוצה ברמה גבוהה.
אריס סיימה את הליגה הרגילה אשתקד במקום השביעי, ונעצרה ברבע הגמר של הפלייאוף אחרי שהתמודדה מול אולימפיאקוס. אריס עברה במשחק כפול את אקדמיק סופיה במוקדמות היורוקאפ אחרי שניצחה והפסידה במשחק צמוד בגומלין. עוזרו של דרוקר הוא מתן חרוש.

חלוקת הבתים:

בית א': קאזאן, לה מאן, באנוויט, אולדנבורג.

בית ב': המופארם ורסאץ', בשיקטאש, וילרבאן, גוטינגן.

בית ג': גראן קנאריה, בודיבלניק קייב, שאולאי, בודוצ'נוסט.

בית ד': אריס סלוניקי, מאריופול, הפועל גלבוע/גליל עליון, צ'דביטה זאגרב.

בית ה': פאנליניוס, גלאטסראיי, קאנטו, כרונינגן.

בית ו': בנטון טרביזו, אסטודיאנטס, פאוק סלוניקי, רואן.

בית ז': קחאסול סביליה, נימבורק, הפועל ירושלים, ריגה.

בית ח': אלבה ברלין, קריליה, קאזרטה, ווצ'לאבק.

מקל: "שום הגרלה לא קלה במפעל הזה"

בגלבוע/גליל עליון קיבלו ברגשות מעורבים את תוצאות ההגרלה. "אני לא מכיר טוב את הקבוצות, לא בקיא בסגל של כל השחקנים", הודה גל מקל. "אני בטוח שנשב ונלמד אותם, כי שום הגרלה היא לא קלה במפעל הזה. אנחנו מאוד מכוונים לעלות שלב, רוצים לעשות את זה. ההגרלה היא קשה, אבל נעשה את המקסימום".

הבעלים של גלבוע/גליל, חיים אוחיון, מבטיח שקבוצתו תיאבק על אחד מהמקומות הראשונים בבית, ואמר: "נופיע כדי לנצח וכדי לעלות בטח מהשלב הראשון לבית הבא. אני שמח שאנחנו משחקים נגד קבוצות מעניינות כדי להביא את הקהל שלנו. יש לנו סגל מספיק רחב כדי לעמוד בשני משחקים בשבוע, לזה כיוונו והתכוננו ובזה נעמוד. התוכניות שלנו לארח בגן נר, יש הסכמה עם ראשי היול"ב לארח שם. ננסה לעמוד בלו"ז הצפוף, אלו התוכניות, במידה ולא נשקול אלטרנטיבות".

גם עודד קטש לא מקל ראש ביריבות שקיבל, ואמר: "זו הגרלה קשה, כל הקבוצות בשלב הבתים הן קבוצות חזקות. אחד היעדים שלנו השנה הוא להצליח גם בזירה האירופית ונצטרך לפתוח את שלב הבתים בצורה הטובה ביותר. נלמד ונכיר את הקבוצות לפרטי פרטים, המטרה להגיע כמה שיותר רחוק במפעל".

ג'ייסון ריץ': "אנחנו מחכים לתחילת שלב הבתים, ההגרלה קשה אך יכולנו לקבל הגרלה קשה יותר. אנחנו נצטרך להסתכל על עצמנו ואני מאמין שהצוות המקצועי יכין אותנו בצורה האופטימלית ביותר למשחקים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully