וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש דרבי, יש מזומנים

הפועל ומכבי מתכוננות לדרבי הגדול של תל אביב והווינר מציע מגוון הימורים למשחק: צהוב או אדום? שכטר או עטר? בכל שבוע נגיש לכם את 'החמישייה הסודית', חמישה טיפים איך אפשר להרוויח כסף מהמשחק המרכזי

המשחק המרכזי של סוף השבוע הוא אולי הגדול ביותר של ליגת העל העונה - הדרבי התל אביבי. הדאבליסטית רוצה לשמור על השליטה בעיר מול קבוצת הכסף הגדול של אבי נמני ויוסי מזרחי, שפתחה את העונה בצורה מצוינת. היצעים יהיו מלאים, האווירה חמה, המתח בשיאו ובווינר מציעים מגוון רחב של הימורים על המשחק. הנה חמישה טיפים לדרבי הגדול של ישראל:

משחק מספר 73 (שבת): הפועל תל אביב - מכבי תל אביב 2.25, 2.80, 2.65

בשמונת משחקי הדרבי האחרונים בליגה ניצחו האדומים שש פעמים בעוד שני משחקים נוספים הסתיימו ללא הכרעה. בשביל הניצחון של מכבי בדרבי ליגה צריך לחזור עד חודש מרץ 2008, אז יוסי שבחון, היום באדום, קבע 1:2 בדקה ה-89. אחרי שראו את היריבה השנואה זוכה בדאבל, הצהובים עולים למשחק רעבים גם כדי להוכיח את יכולתו של הפרויקט החדש. האדומים, שהתאוששו מהפתיחה הבינונית עם ניצחון בנתניה, תמיד יודעים להתעלות בדרבי. היחסים נפלאים ואנחנו הולכים על הגבוה ביניהם. ההימור: X.

משחק מספר 74 (שבת): הפועל תל אביב - מכבי תל אביב (+1) 4.30, 3.30, 1.40

למי שמתפתה מהיחס הגבוה לניצחון אדום בהפרש שני שערים ומעלה, קבלו נתון מעודד: בשש העונות האחרונות ניצחה הפועל תל אביב לפחות דרבי אחד בהפרש המבוקש. מי שרוצה ללכת על בטוח יסמן 2, סימון שמשמעו תיקו או ניצחון למכבי. אנחנו ממשיכים באותו הקו. ההימור: 2.

שכטר או אלירן עטר?

משחק מספר 75 (שבת) מחצית ראשונה הפועל תל אביב/מכבי תל אביב 2.70, 1.80, 3.10

נשוב לסטטיסטיקה. בשלוש העונות האחרונות, שישה מתשעת משחקי הדרבי בליגה הסתיימו בשוויון בהפסקה. היחס אולי נמוך יחסית, אבל אנחנו לא הולכים נגד הזרם. ההימור: X.

משחק מספר 76 (שבת) אנדר/אובר שערים (2-3) הפועל תל אביב/מכבי תל אביב 2.70, 1.80, 3.10

במשחקי מכבי תל אביב בליגה הובקעו העונה 12 שערים בלבד (ממוצע של 2.4 שערים למשחק). לעומת זאת, משחקי הדאבליסטית היו עמוסים ב-20 שערים (4 למשחק). אגב, בארבע העונות האחרונות ממוצע השערים בדרבי עומד על 2.41 למשחק. אנחנו מעריכים שהגנת הפועל תהלום את המעמד והממוצע יישמר. ההימור: X.

משחק מספר 77 (שבת) איתי שכטר (הפועל) - אלירן עטר (מכבי) 2.60, 1.75, 3.40

כשוורמוט עדיין לא מזכיר את יכולתו מאשתקד, הפועל תל אביב הפכה לקבוצה של שכטר. הרמה שהציג במדי בנבחרת רק תגרום למכבי להתרכז בו. מנגד, עטר מתחיל בשבועות האחרונים להתאקלם בקרית שלום ולתרגם את יכולתו לשערים. אנחנו הולכים על הפתעה. ההימור: 2.

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully