וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסין: "לא היה לי תסריט כזה"

13.10.2010 / 22:05

מאמן מכבי חיפה האמין שאפשר לעלות, אבל לא ציפה להצגה כל כך גדולה בניצחון על פריס לוולואה. לאו: "אנחנו ניזונים מהקהל"

אדריאן הרבשטיין

צילום וידאו: אדריאן הרבשטיין
עריכת וידאו: יותם בן דוד

כ-1,000 אוהדים ירוקים שהגיעו הערב (רביעי) לאולם בנשר, נהנו מתצוגה נהדרת של שחקני מכבי חיפה, שהביסו 66:89 את פריס לוולואה, מחקו את ההפסד בן 12 הנקודות מהמשחק הראשון והעפילו לשלב הבתים של היורוצ'אלנג'. משחקה הראשון של מכבי חיפה בבית ב' של המפעל יהיה בגרמניה מול פרנקפורט ב-16 בנובמבר. שבוע לאחר מכן יארחו הירוקים את חימקי וב-30 בנובמבר יפגשו את ונטספילס בעוד משחק בית. שבוע אחר כך תארח חיפה את פרנקפורט, ולאחר מכן תשחק בחוץ מול חימקי האוקראינית (14/12) ומול ונטספילס הלטבית (21/12).

חסין: "הייתה רק קבוצה אחת על המגרש"

"לא לגמרי היה לי תסריט כזה", הודה בסיום מאמן מכבי חיפה אלעד חסין. "התראיינתי ואמרתי שאנחנו לא באים עם רגשי נחיתות והתכוונתי לזה. אני חשבתי שאנחנו באים לנצח אותם. הייתה כאן קבוצה אחת על המגרש, החבר'ה באו מוכנים מנטאלית ומגיע להם כל הקרדיט. זו רק ההתחלה, זו קבוצה צעירה, יש הרבה עליות ומורדות".

על ההמשך אמר חסין: "הבאנו את מכבי חיפה לאירופה, המטרה שלנו להגיע לסוף כקבוצה הכי טובה שיכולה להיות. עשינו את המאמץ הנוסף, היינו על כל כדור אבוד, למעט בדקות האחרונות. עשינו את הדברים הקטנים. היה חשוב לנו לעשות את הדברים טוב. התחלנו חזק, ודיברנו על זה. קבוצה צעירה צריכה ביטחון, והרבע הראשון נתן לנו את זה.

"כשדיברנו על אירופה בתחילת העונה לקחנו את זה כבונוס. אנחנו מסתכלים על אירופה כסוג של חוויה מלמדת שתעזור לנו להבנות כקבוצה. נסתכל צעד צעד, ננסה לעבור את שלב הבתים. גם מול ניו ג'רזי נתנו פייט, החבר'ה נלחמו וזה היה המסר לגבי המשחק הזה. יש לנו משחק ביום ראשון מול חולון והכי חשוב לא להסתנוור מהמשחק הזה".

דרק לאו, שקלע 5 מ-5 מחוץ לקשת, אמר בסיום: "לא ציפיתי לקלוע באחוזים כאלה. ניסיתי לזרוק זריקות שיכולות להיכנס, בזמן האחרון הביטחון שלי עלה וככה גם הקליעה שלי, חשבתי שאם אני אגיע למצב טוב, אז ידעתי שיהיו אחוזים טובים. המשכתי לזרוק עם ביטחון. הקהל אדיר כאן, עושה הרבה רעש, וכולם יודעים את זה. אנשים אולי לא חושבים ככה, אבל אנחנו ניזונים מהקהל, אם הקהל עושה רעש ואנחנו במצב טוב אז זה מרים אותם. אם הקהל ימשיך ככה זה יעזור לנו גם במשחקי החוץ".

ז'אן מארק דופרה, מאמנה של הקבוצה המפסידה מפריס, לא אהב את היכולת של שחקניו: "זה מאכזב להפסיד. להפסיד משחקים זה חלק מהעבודה שלנו, אבל יש דרך, ובשבילי זה לא מקובל. באנו כדי לנצח, אבל ידענו שזה יהיה קשה כי זה משחק חוץ. בחמש הדקות הראשונות נתנו להם להאמין שהם יכולים לנצח מעל ההפרש. ההבדל בין המשחקים היה הרצון, במשחק הקודם באנו כדי לשחק, והיום לא באנו לנצח. אני לא בטוח, אבל אנחנו צריכים לראות את הווידאו ולדבר עם השחקנים, אבל הניצחון הגדול שלנו על וילרבאן אולי נתן לנו יותר מדי ביטחון ואיבדנו אותו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully