וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וש קרטר נפצע וצפוי להיעדר ממחזור הפתיחה

13.10.2010 / 22:32

הזר של מכבי אשדוד נפגע במהלך משחק אימון מול ראשל"צ, שניצחה 70:83, ונראה שיחמיץ את אשקלון. אור איתן שבר את אפו

העונה עדיין לא החלה, אבל מכבי אשדוד התבשרה היום כי אצל השחקן הזר שלה, ג'וש קרטר, התגלתה מתיחה ברצועות הברך. במהלך הרבע הראשון של משחק האימון של אשדוד מול מכבי ראשון לציון, נפגע השחקן, שהגיע מאולדנבורג הגרמנית. קרטר שנחשב לאחד הזרים המשמעותיים ביותר של אשדוד העונה, צפוי להיעדר ממשחק הפתיחה של קבוצתו בליגה מול הפועל אשקלון.

אם לא די לצרות, הגארד אור איתן שבר את אפו במהלך המשחק, ואף הוא לא ישחק במחזור הראשון בליגה מול עירוני אשקלון. גם איתן עבר טיפול בבית החולים לאחר המשחק והוא עשוי להישאר מחוץ למגרשים בשבועות הקרובים.

מלבד הפציעות של קרטר ואיתן שפונו לבית החולים בסיום, התנהל גם משחק בו שלטה מכבי ראשון לציון כמעט לכל אורכו. שחקניו של אפי בירנבוים, שהובסו ב-39 הפרש בידי מכבי תל אביב ביום ראשון ברבע גמר גביע הליגה, הוליכו 18:29 בסוף הרבע הראשון ו-34:44 בסוף המחצית.

אשדוד חזרה לעניינים וצימקה ל-63:60 בסיום הרבע השלישי, כאשר שני הזרים שנותרו על המגרש, ראמל בראדלי וג'וש דאנקן, הציגו יכולת טובה. למרות זאת, ראשון לציון התעשתה ברבע האחרון וניצלה את הסגל הפצוע של אשדוד כדי לנצח 70:83. בשורות הכתומים נפצע ריימר מורגן שנחת לא טוב על הקרסול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully