וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "נבין איפה אנחנו עומדים"

ירושלים ומכבי ת"א בגמר גביע הליגה (21:00, 10), ומאמן הצהובים רואה בו מבחן ליכולת. נעימי בספק, סולומון ייעדר

מכבי תל אביב עלתה הערב (רביעי) לגמר גביע הליגה ללא מאמץ מיוחד ותפגוש ביום חמישי את הפועל ירושלים, שגם היא רוותה נחת בחצי הגמר שלה מול הפועל גלבוע/גליל עליון. כמו ברבע הגמר מול ראשון לציון, סגנית האלופה, שלא זכתה במפעל בשלוש השנים האחרונות, הפכה את המשחק לגארבג' טיים מתמשך כבר ברבע הראשון ונעצרה ב-75:108 קליל. לעומתה, ירושלים עם עודד קטש על הקווים פגשה את הפועל גלבוע/גליל עליון וניצחה 74:94. הגמר יתקיים ביום חמישי במלחה (21:00, ערוץ 10).

בלאט: "הייתי רוצה שנהיה עוד יותר מוכנים לעונה"

"נתניה היום היו יותר טובים והקשו עלינו קצת יותר", ניסה דיוויד בלאט להחמיא ליריבה. "שיחקנו די טוב. אנחנו צריכים ללמוד לא לבזבז דקות כי כל דקה היא חשובה. אני רוצה לראות שוב את המשחק היום, כי אני מבין שארבע הקבוצות הללו היו בפיינל פור של השנה שעברה. זה אמור להיות הטופ של הטופ כדי להבין איפה אנחנו עומדים. אנחנו לא בפיגור מול האחרים, אבל הייתי רוצה שנהיה עוד יותר מוכנים לעונה".

מאמן מכבי תל אביב הוסיף עוד: "נתניה קבוצה קצת יותר מוכנה כרגע מראשון. המשחק היה תחרותי יותר. אני לא חושב שירדנו ברמה אלא להיפך, שיחקנו כדורסל טוב. אנחנו מתקרבים לפתיחת העונה. לכן זה טוב לראות את הכושר של הקבוצה ואת המאמץ שהשחקנים משקיעים. הייתה היום רמת ביצוע טובה ברוב השלבים. אנחנו מעבידים את החבר'ה מאוד מאוד קשה מתחילת העונה. אנחנו קצת מורידים את הקצב באימונים כדי לבוא טריים למשחקים".

טל בורשטיין: "קל זה לא היה היום. אנחנו עובדים קשה בשביל זה. גם כשההפרש גבוה, דיוויד דורש מאיתנו לשחק את המשחק שלנו. מדובר ממש בתחילת העונה ויש לנו עוד הרבה דברים לעשות. מבחינתו ההפרש לא חשוב אלא הניצחון והדרך. נלמד את השגיאות שלנו ונתקדם".

ג'רמי פארגו, מהבולטים בשורות מכבי תל אביב, הוסיף: "הגענו לכאן כדי לנצח והיינו ראויים לנצח. אנחנו מגיעים לכל משחק ומתייחסים אליו לגופו של עניין".

סופוקליס שחורציאניטיס, שסיים עם 17 נקודות, אמר בסיום: "ברק נתניה היא קבוצה טובה, אבל משחק ההגנה שלנו היה טוב. אני כאן בשביל לשחק כדורסל".

אוחיון: "אין סיכוי שאגיע לגמר בלי כוחות"

בהפועל ירושלים קיבלו באיפוק רב את הניצחון על האלופה 74:94, כשעודד קטש, שפגש את האקסית איתה זכה בתואר בעונה שעברה, היה מרוצה בעיקר מהעובדה שהקבוצה שלו נלחמה היטב בהגנה.

"אני מרוצה מהדרך, במיוחד מכיוון שבמחצית השנייה שמרנו", סיכם קטש. "שמנו לנו מטרה לא לקבל יותר מ-30 נקודות במחצית השנייה, ואני שמח שזה הצליח. עמית שמחון הוא הילד הכי כשרוני שאפשר לדמיין. היה לג'ייסון ריץ' ויוגב אוחיון קשה להחזיק את הקבוצה בקצב".

במשחק עצמו לא נטל חלק יובל נעימי, כשבהפועל ירושלים הסבירו זאת כי השחקן סובל מוירוס. גם וויל סולומון נעדר מכיוון שהוא סובל ממתיחה בשריר, כשקטש הבהיר שאין סיכוי שהוא ישחק מחר. על נעימי אמר המאמן: "ליובל נעימי יש וירוס. אם הוא יוכל לשחק, הוא ישחק".

דיון דאוול, שהיה המצטיין בירושלים וקלע 25 נקודות, אמר: "שיחקנו כמו קבוצה נהדרת והרגשתי טוב היום. מחכה לנו משחק קשה מאוד מול מכבי תל אביב במחזור הראשון, זה משחק גדול. יש לנו פה צוות טוב ואני אוהב להיות פה. כיף לשחק פה בשביל האוהדים".

יוגב אוחיון: "אני שמח שממשחק למשחק אנחנו נראים יותר טוב. ההגנה שלנו משתפרת, וכך גם החיבור. הקהל נהנה מזה, ואני שמח שאנחנו מצליחים לרצות אותו. עם מפגש פיקנטי מול מכבי תל אביב, אין סיכוי שאני אבוא בלי כוחות. עם כל זה יגיעו אנרגיות והעייפות תישכח".

ליאור ליובין, מאמן הפועל גלבוע/גליל עליון, היה מאוכזב מאוד בסיום: "שיחקנו רע מאוד. אני מקווה שנשנה את כל הדברים הרעים ב-50 אחוז ואז נהיה בסדר. אני רוצה לא לקחת מפה כלום ואז אני אהיה מרוצה. לא שיחקנו עם חלק מהשחקנים כי חשובה הליגה". לקראת המשחק הראשון של הקבוצה בליגה מול מכבי תל אביב, אמר ליובין: "במחזור הראשון אתה בא בלי ציפיות, ולכן הולך להיות משחק קל".

עדכון ראשון: 20:50
עדכון אחרון: 23:11

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully