וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התחזית: גשום בסוף השבוע

בכל שבוע נחפש עבורכם את המשחקים עתירי השערים, שאמורים להיות לב העניין. אז כמה שערים יובקעו בין בני יהודה לבית"ר ירושלים? כמה בין סכנין למכבי חיפה? בארי מול לאציו? וקלן מול דורטמונד?

יש משחקים שפשוט מרגישים שהולכים להיות מעניינים מאוד מבחינת כמות השערים. ההתקפות מצוינות, ההגנות מעט איטיות ובכל מקרה, הציפייה היא שלא יהיה שם משעמם. בחרנו עבורכם ארבעה משחקים כאלה. כידוע, בווינר בחלק מהמשחקים ניתן להמר על כמות השערים שתובקע. ההימור הנפוץ הוא "אנדר/אובר שערים (2-3)", כלומר אם אתם חושבים שלא יובקעו שערים או יובקע שער אחד, אתם מסמנים 1, אם לדעתכם יובקעו שניים או שלושה שערים, אתם מסמנים X, ואם אתם חושבים שיובקעו למעלה מארבעה שערים, אתם מסמנים 2. יאללה, יוצאים לדרך.

משחק מספר 25 (יום שישי): אנדר/אובר שערים: פ.צ. קלן - בורוסיה דורטמונד 3.40, 1.90, 2.35

קרב קצוות ייערך ביום שישי בליגה הגרמנית, כאשר קלן, שמדורגת במקום ה-16 בטבלה, מארחת את דורטמונד המפתיעה, שכבר נמצאת במקום השני ויש לה יומרות רבות להגיע גבוה יותר מהמקום החמישי, בו היא סיימה בשנה שעברה.

דורטמונד כבר כבשה 18 שערים העונה, והיא מדורגת ראשונה מבחינת המבקיעות (יחד עם מיינץ). קלן לעומתה ספגה 13 שערים, אבל בסך הכל הובקעו במשחקים שלה לא פחות מ-20 שרעים (כמעט שלושה שערים בממוצע). אנחנו מעריכים שבהחלט יהיו שערים, אבל לא צריך להיסחף יותר מדי. ההימור: X

משחק מספר 50 (יום שבת): אנדר/אובר שערים: בני סכנין - מכבי חיפה 3.20, 1.90, 2.45

עוד מפגש קצוות ייערך בסוף השבוע, הפעם בליגת העל, כשאין צורך להרבות במילים והיכרות עם שתי הקבוצות. מכבי חיפה נכון לעכשיו מדורגת במקום השלישי, כשהירוקים עדיין לא הפסידו העונה. סכנין לעומת זאת נועלת את הטבלה ועדיין לא השיגה ניצחון העונה.

חיפה רוצה מאוד לחזור למסלול הניצחונות אחרי ה-3:3 מול בית"ר ירושלים, ואילו סכנין תחת סלובודאן דראפיץ' צמאה לעלות בטבלה. ההגנה של סכנין ספגה כבר 11 שערים העונה, ואילו חיפה כבשה תשעה שערים. למרות זאת, יש ריח באוויר של משחק רב שערים. ההימור: 2

משחק מספר 37 (יום ראשון): אנדר/אובר שערים: בארי - לאציו 2.60, 1.80, 3.25

מוליכת הליגה האיטלקית, לאציו, יוצאת למשחק חוץ מסקרן אצל בארי, שמדורגת רק במקום ה-12 בטבלה, אבל בשלושת משחקיה האחרונים היא הייתה מעורבת במשחקים שהסתיימו בלפחות שלושה שערים. בארי סיימה אמנם מנוצחת 2:1 מול גנואה במחזור האחרון לפני פגרת הנבחרות, אבל סיימה עם 1:2 על ברשיה. עוד לפני כן היא הובסה 4:0 על ידי אינטר.

מצבה של לאציו מבחינת כמות הכיבושים פחות מזהיר דווקא מיריבות אחרות שלה בצמרת, כשהיא כבשה רק שמונה שערים בשישה משחקים. להערכתינו יהיה משחק עם שערים, אבל יובקעו בו רק שניים או שלושה. ההימור: X

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

משחק מספר 62 (יום שני): אנדר/אובר שערים: בני יהודה - בית"ר ירושלים 3.0, 1.80, 2.80

בית"ר ירושלים אמנם פתחה רע את העונה האחרונה, אבל כבר הספיקה להוכיח שיש לה התקפה מאוד מסוכנת. הקבוצה של אורי מלמיליאן, שהפסידה בשלושת המחזורים הראשונים של העונה, התפרעה בגדול עם 1:5 על הפועל באר שבע, ובשבוע שעבר כאמור היא סיימה ב-3:3 דרמטי מול מכבי חיפה.

בני יהודה לעומת זאת היא לא קבוצה שאפשר לומר שבמשחקיה מובקעים הרבה שערים. בסך הכל שמונה שערים הובקעו בחמישה משחקים של הקבוצה, מה שאולי מרמז על מה שעתיד לקרות גם בבלומפילד. אפשר להיות עדינים ורגועים לנוכח ההגנה שמנהיג דרור קשטן בשכונה. ההימור: X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully