וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניון: "בצ'לסי היו בטוחים שמדובר בקרע קטן"

יוסי בניון, שינותח בגיד אכילס ביום שני, הביע פליאה כיצד "פספס" הצוות המקצועי של קבוצתו את חומרת הפציעה

יוסי בניון, שסובל מקרע בגיד האכילס, ינותח ביום שני הקרוב. כך אישרה הערב (רביעי) צ'לסי בהודעה רשמית בה נכתב: "הישראלי חזר למועדון מפגרת הנבחרות וכעת ייעדר כחצי שנה מהמגרשים". כזכור, בניון נפצע במהלך משחק גביע הליגה של צ'לסי בניוקאסל (4:3). בתחילה סבר כי הפציעה קלה יותר, אך בדיקה שעבר בארץ לאחר שזומן לצמד משחקי הנבחרת מול קרואטיה ויוון אישרה כי מדובר בקרע בגיד אכילס.

בניון עצמו הביע פליאה שהצוות הרפואי של צ'לסי פספס את חומרת הפציעה, שנתגלתה כאמור על ידי רופא הנבחרת ד"ר מארק רוסנובסקי. "הסיטואציה מוזרה מאוד. עברתי שלוש בדיקות MRI ושלוש בדיקות אולטראסאונד וכולן הראו שמדובר בקרע קטן. הגעתי לישראל מוכן לשחק ואמרו שמדובר בקרע גדול, בעוד בצ'לסי חשבו שמדובר במשהו קטן", צוטט הקשר ב"גרדיאן". "בארץ הסתכלו בצילום ולא הבינו איך פספסו את זה באנגליה. אמרו לי שנדיר שעם קרע כזה גדול, אני לא סובל מכאבים איומים. למרות זאת, אסור לי לעשות צעד לפני שאעבור את הניתוח".

על פי דיווחים באנגליה, בניון ינותח בפינלנד אצל הרופא שניתח את דייויד בקהאם, שסבל מפציעה דומה. באנגליה מעריכים כי בניון לא ישוב למגרשים לעונה ומציינים כי צ'לסי עשויה לצרף מחליף כשייפתח חלון ההעברות בחודש ינואר. השחקן עצמו טען כי הוא מקווה לחזור לקראת תום העונה: "אני מקווה שתהיה לצ'לסי עונה מוצלחת כדי שאוכל לעזור לזכות בתארים בשבועות האחרונים".

בניון בן ה-30 נרכש הקיץ מליברפול תמורת כשישה מיליון ליש"ט והגיע כמחליפו של ג'ו קול, שעשה את הדרך ההפוכה. למרות שקיבל דקות משחק מעטות בליגה, הוא הספיק לכבוש שער אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully