וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ הספורט רכש את זכויות השידור של תחרויות הג'ודו

כבר בשבת הקרובה ישדר הערוץ את חצי הגמר והגמר מטורניר הגרנד פרי מרוטרדם, בהשתתפות שליזנגר, ג'רבי ויואל רזבוזוב

ערוץ הספורט רכש את הזכויות לשידור כל תחרויות סבב הג'ודו העולמי עד לאולימפיאדת לונדון בשנת 2012. הערוץ ילווה את הג'ודאים הישראלים, ביניהם אריק זאבי ואליס שלזינגר, בכל התחרויות והסבבים הגדולים לרבות סבבי הגרנד פרי והגרנד סלאם, טורניר המאסטרס היוקרתי ואליפות העולם שתתקיים בצרפת בחודש אוגוסט 2011. בשבת הקרובה ישדר ערוץ הספורט את חצי הגמר והגמר מטורניר הגרנד פרי מרוטרדם בהשתתפות בכירי הג'ודאים בישראל, כשאת השידורים יעבירו מירי נבו ויעל ארד.

הערוץ ילווה את הג'ודו הישראלי בכל התחרויות וההכנות של הג'ודאים הישראלים ושל הג'ודאים הבכירים בעולם. בינואר ישדר הערוץ את סבב המאסטרס בו ייפגשו 16 הג'ודאים הבכירים בעולם לטורניר היוקרתי עד להכרזת המנצח. שיטת הדירוג בג'ודו כיום דומה לשיטה של הטניס העולמי ובה צוברים נקודות על פי ההישגים בתחרויות. כך, גם בתחרות הגרנד פרי ברוטרדם, צפויים הג'ודאים הישראלים לעשות הכל על מנת לצבור נקודות ולטפס בדירוג העולמי.

ביום שבת הקרוב תתמודד בגרנד פרי ברוטרדם אליס שלזינגר, התקווה האולימפית והג'ודאית הבכירה של ישראל שתעלה על המשטח ותנסה לחזור לארץ עם מדליה. שלזינגר, המדורגת שמינית בעולם, זכתה בעבר בלא מעט תארים כולל מדליית ארד באליפות העולם, שתיים באליפויות אירופה ובמדליית זהב באליפות אירופה עד גיל 23. בגזרת הנשים ניתן יהיה לצפות גם בתקווה הצעירה של ישראל, ירדן ג'רבי, המדורגת 14 בעולם.

בתחרות ברוטרדם יחסר זאבי הפצוע, שחזר להתאמן זה מכבר, אך ישוב להתחרות רק בתחרות הבאה. בגרנד פרי ברוטרדם יתמודד יואל רזבוזוב, המדורג במקום ה-32 בעולם. רזבוזוב מצוי בשלב זה בכושר נהדר, לאחר שזכה בשבוע שעבר במדליית הזהב בסבב העולמי במינסק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully