וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלירן עטר נעדר מאימון מכבי תל אביב

13.10.2010 / 17:55

הקשר סובל מרגישות בשרירי המפשעה ובקבוצה נתנו לו מנוחה. שחקני הנבחרת התאמנו, בקבוצה הסכימו לעלות בצהוב לדרבי

לאחר שפתחו את העונה הסדירה במדים לבנים, החליטו במכבי תל אביב לחזור לצהוב בדרבי התל אביבי שייערך בשבת (21:00, ערוץ 1). זאת, בעקבות בקשת האוהדים לעלות בצבע המסורתי למשחק. הקבוצה שיחקה בצהוב בקמפיין האירופי ועברה ללבן עם פתיחת הליגה, כשרצף הניצחונות הביא לאמונה במדים החדשים, בהם שיחקה הקבוצה בכל המשחקים מלבד ה-0:4 על בני סכנין. בדרבי, כאמור, החליטו במועדון לזנוח את האמונות בצד לטובת האוהדים והמסורת.

מי שנעדר מאימון הערב הוא אלירן עטר, כשהסיבה לכך היא רגישות בשרירי המפשעה. בקבוצה העדיפו לתת לשחקן מנוחה בכדי לא לסכנו לקראת הדרבי בשבת. עטר צפוי לעבור טיפולים ובקבוצה מקווים שמחר (חמישי) הוא יחזור לאימונים סדירים.

בלמה המונטנגרי של מכבי תל אביב סאבו פאביצ'ביץ' עדיין סובל מרגישות וכאבים בברכו, אולם חש הקלה במצב הפציעה וערך אימון יחד עם שאר חבריו. כזכור, פאביצ'ביץ' שוחרר מסגל נבחרת מונטנגרו ששיחקה אמש באנגליה, לאחר שנפצע ביום שישי בברכו וערך ביומיים האחרונים טיפולים ואימונים אישיים יחד עם הפיזיולוג בוקי ירון. המונטנגרי, שערך אימון מלא הערב, ישחק בכל מקרה בדרבי הגדול ובמידת הצורך אף הסכים לקבל זריקה בסמוך למועד המשחק.

היום הצטרפו לאימונים כל שחקני הנבחרות ששבו הבוקר ארצה. שחקני הנבחרת הבוגרת, רוברטו קולאוטי, יואב זיו, דור מלול וגל אלברמן נחתו מיוון, בעוד שהחלוץ הבולגרי, דימיטאר רנגלוב, שב ארצה ממשחקה של נבחרתו אמש הטורקיה נגד ערב הסעודית. רנגלוב, שפתח בהרכב ואף כבש את אחד משני השערים לזכות בולגריה שניצחה 0:2 במשחק, ערך אימון ריצה קל, כמו גם קולאוטי.

אם לא תהיינה הפתעות עד סוף השבוע, צפוי לעמוד סגל מלא לרשותו של הצוות המקצועי שהחל כבר הערב לתרגל את תמונת ההרכב לקראת הדרבי. בשלב זה מסתמן כי יש שמונה-תשעה שחקנים בטוחים בהרכב. אחת ההתלבטויות היא בעמדת המגן הימני, בין קלמי סבן ודור מלול. גל אלברמן נמצא בתמונת ההרכב בקישור.

למרות חסרונם של שחקני הנבחרת, נערכה אמש אסיפה טקטית מיוחדת לקראת הדרבי. באסיפה נכחו המנג'ר אבי נמני והמאמן איציק עובדיה יחד עם כל שחקני ההגנה והקישור של הקבוצה. עובדיה ערך תדרוך שהתייחס בעיקר למשחק ההתקפה של האדומים, תוך התמקדות בצורת משחק ההתקפה שלהם ומתן דגשים על שחקני החלק הקדמי של הפועל, ביניהם איתי שכטר, בן סהר, טוטו תמוז והשחקנים שאוהבים להצטרף מההגנה להתקפה כמו המגן עומרי קנדה והבלם דגלאס דה סילבה, שמהווה איום בעיקר במצבים הנייחים לזכות קבוצתו.

בהנהלת מכבי תל אביב פנו לראשי האוהדים וקראו להם להימנע מקריאות גזעניות וגילויי אלימות במהלך הדרבי וביקשו מהם שלא להיגרר לפרובוקציות במהלך המשחק.

עדכון ראשון: 14:23
עדכון אחרון: 17:55

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully