וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאפלו: "יש מדינות קטנות עם הרבה שחקנים טובים"

מאמן אנגליה החמיא למונטנגרו שסחטה תיקו בוומבלי. קרנצ'אר: "אם האחרות ימשיכו לאכזב, נחלום על המקום הראשון"

למרות שהיא פגשה אמש (שלישי) יריבה שחסרה את השחקן הטוב ביותר שלה, נבחרת אנגליה לא הצליחה להתגבר על מונטנגרו העיקשת והנבחרת האקס-יוגוסלבית חזרה מוומבלי מאושרת, אחרי 0:0. הנבחרת של פאביו קאפלו הייתה טובה יותר, אבל לא הצליחה להגיע להרבה הזדמנויות וכשכבר עשתה זאת, נתקלה ביום מצוין של השוער האורח, מלאדן בוז'וביץ'.

אחרי ארבעה משחקים למונטנגרים כבר יש 10 נקודות והם עדיין לא ספגו. לאנגליה משחק פחות ושבע נקודות וכפי שהדברים מתפתחים עד עכשיו, נראה שהמשחק הבא בין הנבחרות עשוי להיות זה שיכריע מי תסיים במקום הראשון, על אף שיש עוד דרך ארוכה.

"פגשנו נבחרת ששמרה על שער נקי במשחק הרביעי ומדובר ביריבה קשה", סיכם פאביו קאפלו, "היינו צריכים לכבוש שער מהיר. לא יצרנו הרבה הזדמנויות, אבל הגענו לארבעה-חמישה מצבים והשוער שלהם היה השחקן הטוב ביותר שלהם. צריך לכבד את העובדה שלפעמים גם למדינות קטנות יש הרבה שחקנים טובים. למשחק הבא, נגד ווילס, תהיה חשיבות גדולה, אבל כל משחק בבית הזה יהיה קשה".

קאפלו סירב לבקר את שופט המשחק, שלא שרק לפנדל שאולי היה, וגם הגן על ווין רוני, שהחמיץ שתי הזדמנויות ושוב לא הצטיין: "היה לו משחק נורמלי. היו לו שתי הזדמנויות, אבל השוער עצר את שתיהן, העצירה השנייה הייתה פנטסטית".


במונטנגרו היו מאוד מרוצתים מהנקודה שהושגה בלונדון והמאמן זלאטקו קרנצ'אר סיפר כיצד עצר את היריבה: "הכרנו את הנקודות החזקות של אנגליה והייתה לנו תכנית איך להתמודד איתן ולהימנע מהפסד. הם שלטו בקצב של המשחק, אבל לא הגיעו להרבה הזדמנויות. היינו מוכנים להתקפה שלהם, בעיקר מהאגפים ואולי זה הפתיע אותם. אנגליה הביסה את קרואטיה פעמיים במוקדמות המונדיאל תוך שימוש במהירות של ארון לנון ותיאו וולקוט והפיתרון שלי היה למלא את הרווחים באגפים. כשזה קרה, אנגליה הייתה פחות יעילה".

המאמן הקרואטי, אביו של שחקן טוטנהאם, ניקו קרנצ'אר, הוסיף על מצבה של נבחרתו עד כה במוקדמות: "שלושה ניצחונות ועכשיו תיקו בוומבלי, ללא ספיגה, זה מוכיח שהנבחרת חזקה ושיש לה את הכוח לעמוד במטרה - הגעה לפלייאוף. אם הנבחרות האחרות לא יעמדו בציפיות, אולי אפילו נוכל להתחיל לחלום על לסיים את המוקדמות במקום הראשון בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully