וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוואט: "יש משהו לא בריא בתוך הנבחרת"

12.10.2010 / 22:57

שוער הנבחרת היה מתוסכל לאחר ההפסד ליוון. שכטר: "כואב הלב". רפאלוב: "שטויות של ילדים". פרננדז: "תנו שקט, נשתפר"

תגידו שזה לא מרגיש לכם מוכר - נבחרת ישראל שוב מוצאת את עצמה בצד המפסיד, שוב ליוון, שוב בגלל טעויות בהגנה, ושוב נמצאת על סף סיום מוקדם של קמפיין שרק זה עתה התחיל. שחקניו של פרננדז נכנעו הערב (שלישי) 2:1 לנבחרת יוון שלא ממש הבריקה, אבל שברה את ההגנה הישראלית פעם אחר פעם, וניצלה שריקה מפוקפקת לפנדל כדי להשיג 3 נקודות יקרות. וישראל? היא שוב נאלצה להסתפק בשער בודד של שכטר, ובמחמאות על רצון ללחוץ ולהתקיף, מבלי לממש את הרצון הזה לשערי ניצחון.

המאמן לואיס פרננדז שוב נשמע אמוציונלי בסיום. "אני מאוד מאוכזב בשביל השחקנים, אבל זה הכדורגל. הטורניר לא גמור מבחינתנו. יש לנו עוד משחקים", אמר המאמן. פרננדז סירב להתייחס לשיפוט ואמר: "עדיף לא להגיב על החלטות שיפוט. אלה שראו את המשחק, צריכים להגיב".

על המשחק עצמו אמר: "שיחקנו טוב למרות שהיו כמה בעיות. אסור לשכוח שאנחנו נבחרת צעירה שמתכוננת לעתיד. גם יוון היא נבחרת צעירה, אבל מדובר במדינת כדורגל שהייתה אלופת אירופה בעוד בישראל הדברים מסובכים יותר. התוצאה לא טובה, אבל היא עזרה לי להגיע למסקנות. ראיתי כמה צעירים ואם תתנו לי שקט, אעבוד ואעשה דברים טובים יותר".

על הסיבות להפסד אמר: "גם במשחק הזה וגם המשחק מול קרואטיה סבלנו מחוסר ניסיון. הנבחרת צריכה את האחים הגדולים שלה - בן חיים, אוואט ובניון, אבל יש לנו דם חדש וראיתי הרבה דברים טובים. עוד נתחזק". הצרפתי שוב פנה לעיתונאים: "ראיתם שהשתפרנו. הפסדנו, אבל למדתי הרבה דברים ועוד אנתח את המשחק. יש לי ביטחון בעצמי ואני לא מוותר בקלות. נמשיך לעבוד ונמצא פתרונות".

שכטר: "קל יותר לשרוק נגדנו"

בדיוק כמו מול נבחרת קרואטיה, גם הפעם היה זה שכטר שכבש את השער היחידי עבור הנבחרת, וגם הפעם זה לא הספיק. "חבל, כואב הלב", אמר החלוץ המאוכזב בסיום. "נתנו את הנשמה, רצנו, נלחמנו אבל זה לא הספיק". שכטר היה מתוסכל מאוד מכך שלא נשרק לזכותו פנדל במחצית הראשונה: "היה עליי פנדל במאה אחוז. אפילו השחקני ספסל היו יכולים לשמוע את המכה. גם הכשילו את ברדה ברחבה. אבל זה חלק מהמשחק, אולי כי אנחנו נבחרת יותר קטנה אז קל יותר לשרוק נגדנו פנדלים".

גם ליאור רפאלוב היה מדוכא בסיום המשחק. "אני ברגשות מעורבים מהמשחק", אמר רפאלוב. "אנחנו עשינו פה טעויות כמו ילדים קטנים, זה מאוד מתסכל. אני בטוח שאם היינו שומרים על השוויון היינו יכולים לנצח". על הפנדל שספגה הנבחרת, אמר רפאלוב: "כל כך קל לשרוק נגדנו פנדלים ואני די בטוח שהיה פנדל לטובתנו".

השחקן אף עקץ את התקשורת הישראלית לאחר ההפסד: "נתנו את כל כולנו והתקשורת התעסקה עם פרננדז. הוא מאמן מעולה ברמות הגבוהות ביותר, אנחנו לומדים ממנו המון ומנסים להחזיר לו כמה שאנחנו יכולים". כשנשאל האם זהו סופו של הקמפיין, אמר השחקן: "אני לא חושב שאיבדנו את הסיכוי לעלות ליורו, אנחנו לוקחים בחשבון שהמלחמה שלנו תהיה נגד יוון. אנחנו צריכים לנצל את כל הנקודות מול גאורגיה, לטביה ומלטה. אם לא נוכל לנצח את יוון ולא ניקח נקודות מהקבוצות שמתחתינו, לא נוכל לעלות".

השחקנים טוענים: סונוורנו בלייזר

שוער וקפטן הנבחרת במשחק, דודו אוואט נותר כמעט ללא מילים בסיום: "זו אכזבה גדולה. מבחינתנו להפסיד שני משחקים באמת חשובים, זו אכזבה. אין מילים ברגעים כאלה. הנבחרת עבדה בצורה מאוד מקצוענית לאורך כל השבוע. להגיד ששיחקנו טוב ועוד פעם הפסדנו זה מאכזב. יש משהו לא בריא בתוך הנבחרת, לא יכול להיות שאחרי כל כך הרבה שנים אנחנו לא מצליחים לנצח. אולי זה פסיכולוגי. אני לא יודע, אבל אני מאוכזב".

על הפנדל שקיבלו היוונים שעקבות ההכשלה של אוואט ברחבה, אמר השוער הישראלי: "היה אחד על אחד, הוא עבר אותי, ניסיתי לגעת בכדור ולא נגעתי בו אבל נראה שהוא חיפש יותר את הפנים שלי. אפשר לשרוק על זה, אבל גם לנו הגיע פנדל". על המשך הקמפיין אמר אוואט: "צריך להסתכל קדימה, אין אפשרות אחרת. לא נרים ידיים עד שלא יהיה סיכוי מתמטי. נמשיך לבוא לנבחרת באהבה, החברה באמת רציניים. אנחנו מאכזבים את הקהל כל משחק וכואב לי מאוד".

כמו במפגש הקודם מול יוון באפריל 2009, משחק שנערך אז בכריתים, גם הפעם טענו שחקנים בנבחרת כי סונוורו בלייזר על ידי אוהדים יוונים. מנהל הנבחרת ישראל סטוצינסקי דיווח על כך למשקיף המשחק ובנבחרת מקווים שפיפ"א תתערב בעניין. יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון אמר לאחר המשחק כי אין כוונה לפטר את פרננדז עד סוף הקמפיין.

שחקן בנבחרת אמר לאחר המשחק: "הייתה לנו בעיה בהגנה, אנחנו צריכים להשתפר בקטע הזה. יכול להיות שעם בן חיים, כיאל ובניון זה היה נראה אחרת אבל אין תירוץ להפסד, הסיכויים שנעלה נמוכים מאוד עכשיו. איתי שכטר היה היום רמה אחת מעל רוב השחקנים במגרש. זה לא הספיק וחבל". אגב בניגוד למה שהתרחש לאחר ההפסד לקרואטיה, הפעם פרננדז לא דיבר עם השחקנים.

ובינתיים ב'דיילי מייל' מפרסמים שיוסי בניון יעבור ניתוח בימים הקרובים בגיד האכילס, כאשר צ'לסי שוקלת לשלוח את הקשר לאותה מרפאה בפינלנד, שם טופל בחודש מרץ דייויד בקהאם, שסבל מפציעה דומה. כאמור, בניון אמור לחזור למגרשים בעוד כחצי שנה, אך בקהאם במקרה שלו חזר לשחק לאחר כחמישה חודשים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

פפאדופולוס: "עשינו טעויות שאסור לעשות מול נבחרות חזקות"

ביוון היו מרוצים מאוד משלוש הנקודות הביתיות של אלופת אירופה לשעבר, שעלתה לשמונה נקודות ונמצאת בעמדת זינוק לא רעה לקראת המשך הקמפיין. "זה היה משחק קשה יותר לעומת המשחק מול לטביה כי ישראל נבחרת חזקה יותר", סיכם פרננדו סנטוס, מאמן הנבחרת, את ההתמודדות. "לא פתחנו טוב, אבל אחרי שתיקנו את הבעיות בהגנה, יצרנו מצבים, כבשנו שער מוצדק ויכולנו לכבוש עוד. לישראל יש שחקנים מהירים ואפשרנו להם לעלות למעלה ולהיכנס לרחבה שלנו. הגבנו טוב אחרי שספגנו עם שער מהיר. לאחר מכן, לישראל לא היה מה להפסיד ולנו היו המון הזדמנויות לגמור את המשחק".

למרות הדברים, סנטוס לא מוריד את הרגל מהגז, ועדיין מרגיש שיש מקום לשיפור. "המטרה שלנו הייתה להשיג שש נקודות משני המשחקים ועשינו את זה", הוסיף המאמן. "בחודשים הקרובים ננסה להשתפר על מנת שניראה טוב יותר במשחק הבא".

אברם פפאדופולוס: "ידענו שיהיה משחק קשה. לא היה להם מה להפסיד ואנחנו נתנו להם לשחק, אבל העיקר שהשגנו את הנקודות. עשינו טעויות שאסור לעשות מול נבחרות חזקות, אבל אנחנו נבחרת חדשה ואנחנו צריכים להסתגל אחד לשני. יש פה צעירים שנותנים הכל ואני בטוח שיחד נהפוך לנבחרת טובה מאוד".

השוער מיכאליס סיפאקיס: "במחצית הראשונה הם לא איימו עלינו, אבל ב-15-20 הדקות הראשונות במחצית השנייה היינו במצב קשה. התעוררנו אחרי שספגנו את השוויון, הגבנו מהר וסגרנו עניין. זה רק עוד ניצחון ונמשיך לנסות לנצח בכל משחק כי אנחנו רוצים את המקום הראשון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully