וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל – הציונים

12.10.2010 / 23:14

שכטר שוב נקודת האור, רפאלוב ניסה ולא הצליח, ההגנה שוב המשיכה לאכזב, ועל הכל ניצח פרננדז, האיש והניסויים הכושלים

דודו אוואט – 4

משחק לא טוב של הקפטן. קצת קשה להאשים אותו בגול הראשון, אבל יכול להיות שהירידה שלו לרגלי סלפינידיס במהלך שהביא לפנדל הייתה מעט חפוזה. אוואט גם פספס כמה כדורי גובה ולא ממש נתן שקט להגנה הממילא מבוהלת שלנו בהיעדרו של טל בן חיים. לזכותו יאמר שרביעיית ההגנה ששיחקה לפניו הערב מעולם לא שיתפה פעולה יחד אפילו לא באימון.

דני בונדר – 5

עשה את שלו בחלק ההגנתי למרות מספר חורים פה ושם. כרגיל לא משתתף במשחק ההתקפה או תורם בחלק הקדמי, וזה בהחלט בעייתי.

דקל קינן – 4

עוד משחק לא מספיק טוב של הבלם, שהתקשה מול ההתקפה היוונית המהירה. סלפנידיס גבר עליו בהבקעת השער הראשון לזכות היוונים, והשלים שבוע מאכזב לקינן.

תמיר כהן – 6

הפתעה נעימה בהגנה הישראלית. שוב תופקד כבלם, והצליח למנוע שני שערים בטוחים לזכות היוונים. הצליח לחלץ מספר כדורי גובה ממרכז ההגנה ובסך הכל עשה את העבודה.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס

רמי גרשון – 5

הופעת בכורה די בינונית במדי הנבחרת הבוגרת. החל כמגן שמאלי, כאשר בחלק ההגנתי הוא שיחק לא רע, אבל בדיוק כמו בונדר, לא תמך כלל בהתקפה. בדיוק כמו אלרואי כהן נגד קרואטיה, גם גרשון שבר מעמדת המגן את מלכודת הנבדל הישראלית במהלך שהביא לפנדל היווני.

אלמוג כהן – 4

עוד אכזבה. הלך לאיבוד במרכז המגרש. התקשה מאוד מול קארגונייס וקצוראניס וכמעט שלא הצליח לעזור במשחק ההתקפה של ישראל.

אייל גולסה – 4.5

לא היה במשחק בחצי הראשון אבל השתפר במחצית השנייה וניסה להיות מעורב יותר במשחק ההתקפה. עדין לא הזכיר את יכולתו מימיו הטובים במכבי חיפה. כמו רוב שחקני הנבחרת, גם הוא לוקה בסיומת ובריכוז באזור הרחבה.

ביבראס נאתכו – 4.5

חלש מאוד במחצית הראשונה, בחצי השני ניסה קצת יותר אבל איבד מספר כדורים. חילוץ גדול שלו הוביל להתקפה שהולידה את שער השוויון של שכטר, מה שמעניק לו עוד חצי נקודה.

ליאור רפאלוב – 6

ניסה לקחת על עצמו את משחק ההתקפה של הנבחרת, ובאופן יחסי היה מסוכן. חייב לשפר את הסיומת מול השער. בדקות שישראל תקפה, רפאלוב היה פעלתן ומעורב. עם קצת יותר ריכוז היינו מקבלים ממנו לפחות שער ובישול במשחק הזה.

איתי שכטר – 6.5

האס שלנו בחוליית ההתקפה. שוב מצליח לייצר מצבים בעזרת מבצעים אישיים, מהיר מאוד ופעלתן לאורך כל המשחק. כבש שער יפה בהסתננות לפני הבלם היווני. פריצה מצוינת שלו בחצי הראשון נעצרה על ידי נגיעת יד ברורה של מגן יווני שנעלמה מעיני השופט. קיבל צהוב מפוקפק מאוד על התחזות בתוך הרחבה לאחר שהוכשל, ונראה כאילו השופטים באירופה סימנו את שכטר גם במדי הנבחרת וגם במדי הפועל ת"א ולא נותנים לו את השריקות המגיעות לו.

רוברטו קולאוטי - 5

חלש מאוד במחצית הראשונה, שנראתה כמו המשך לחצי השני שלו נגד קרואטיה. השתפר מאוד במחצית השנייה. הצליח לשמור על הכדור מספר פעמים עם הגב, כפי שפרננדז ציפה ממנו מלכתחילה. בישל בכדור מצוין את שער השוויון של שכטר. עדין לא פעיל מספיק במשחק ההתקפה, אבל בהחלט הציג שיפור לעומת קרואטיה.

מחליפים

גילי ורמוט – 6

נכנס בדקה ה-63 במקום נאתכו ובתוך דקה הגיע למצב הבקעה קורץ אותו בעט לקורה. בתור מחליף הוא בהחלט עורר מעט את משחקה של הנבחרת והפיח רוח חיים בחלק הקדמי. היה פעיל למדי במשחק ההתקפה בדקות הטובות של הנבחרת במחצית השנייה. ורמוט כנראה לא יהיה המנהיג הבא של הנבחרת אבל הערב הוא הראה שכדורגל הוא לא שכח לשחק.

אלרואי כהן – החליף את תמיר כהן בדקה ה-68 ותופקד הפעם כמגן שמאלי.

אליניב ברדה - נכנס בדקה ה-75 במקום קולאוטי. ניסה להפתיע, אבל לא היה מספיק זמן על הדשא בכדי להשפיע.

לואיס פרננדז - 4

שלוש נקודות מהציון מגיעות למאמן על הניצחון המרשים במחצית השנייה מול קרואטיה, ועוד נקודה אחת על התיקו במחצית השנייה מול יוון. פרננדז ממשיך להתייחס בחוסר כבוד לנבחרת, ועושה ניסויים במשחקים מכריעים. שוב ההגנה מבולבלת, שוב השחקנים נראים לא מתואמים, שוב ההימורים שלו לא פגעו, וספק אם יזדמן לנו בעתיד לקבל בהגרלה שתי נבחרות יחסית בינוניות, שנמצאות בכושר רע. הבעיה הכי גדולה של פרננדז היא הציפיות הגבוהות ממנו, שמתנפצות לנו בפרצוף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully