וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורו צעירות: איטליה הודחה, אנגליה עלתה בקושי

שחקניו של קזיראגי הפסידו 3:0 לבלארוס, שמגיעה בפעם השנייה ברציפות לאליפות. האנגלים עלו למרות 0:0 מול רומניה

אליפות אירופה לנבחרות צעירות, שתיערך בקיץ הבא בדנמרק, תכיל שמונה נבחרות, אך מי שלא תהיה שם היא איטליה, שב-2004 זכתה באליפות. האיטלקים נכנעו במשחקי הפלייאוף לבלארוס המפתיעה, שניצחה הערב (שלישי) 0:3 בהארכה.

בלארוס הגיעה להתמודדות עם פיגור 2:0 מהמשחק הראשון, אבל הערב ולדימיר יורצ'נקו כבש שני שערים מוקדמים תוך שלוש דקות (4, 7) כשהיתרון של הבלארוסים נשמר במשך 90 דקות. בתוך ההארכה אולג ורטילו כבש בדקה ה-96 ושלח את הנבחרת המאושרת, ששיחקה גם באליפות הקודמת, אל דנמרק.

ספרד, שלא עברה את שלב הבתים באליפות הקודמת, השלימה 0:3 בחוץ נגד קרואטיה, שסגר 1:5 בסיכום שני המשחקים. אחרי מחצית ראשונה מאופסת, הספרדים כבשו כשאלבארו דומינגז (68), אדריאן לופז (89) וג'פרן (90) עשו את העבודה. גם אנגליה בשלב הבא למרות שנבחרת שלוש האריות סיימה רק ב-0:0 במשחק החוץ מול רומניה. האנגלים ניצחו 1:2 במשחק הראשון, מה שהספיק להם כדי להעפיל לאליפות.

מי שלא הצליחה לשרוד היא הולנד, שהודחה בשל שערי חוץ מול אוקראינה. ההולנדים הגיעו לגומלין בפיגור 3:1 מהמשחק הראשון שנערך בביתם, ולמרות שהערב הם ניצחו 0:2 משערים של באס דוסט (44) וג'ון גוסנס (56), זה לא הספיק. שבדיה, שהרסה לנבחרת הצעירה את ההעפלה לפלייאוף, הודחה כבר אתמול. השבדים, שסיימו במקום הראשון ב'בית הישראלי', הודחו אחרי 1:1 מול שוויץ, שניצחה 2:5 בסיכום שני המשחקים. איסלנד הפתיעה את סקוטלנד אחרי שניצחה 1:2 ו-2:4 בסיכום שני המשחקים. צ'כיה השאירה את יוון מחוץ לתחרות אחרי 0:2 במשחקה הביתי ו-0:5 בסיכום שני המשחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully