וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן במכבי ת"א: "יש לנו חוב לאוהדים"

12.10.2010 / 18:40

מכבי ת”א מתכוננת לדרבי: "נקווה שפגרת הנבחרת לא תעצור אותנו". מאמץ להכשיר את פאביצ’ביץ', שער לרנגלוב בבולגריה

נמשכים המאמצים בצוות הרפואי של מכבי תל אביב להכשיר את הבלם המונטנגרי סאבו פאביצ'ביץ' שפצוע בברכו, ועורך אימונים אישיים אך לא מתאמן עם הקבוצה. נכון לעכשיו, ההערכות במכבי מדברות על כך שפאביצ'ביץ' יוכל ליטול בסופו של דבר חלק בדרבי נגד הפועל תל אביב בשבת בבלומפילד, גם אם הדבר יהיה כרוך בקבלת זריקה בברכו בסמוך לשריקת הפתיחה. הבלם אמר לאנשי הקבוצה כי אין בכוונתו להחמיץ את ההתמודדות וכי הוא מאמין שעד יום שבת הוא יתגבר על הכאב ויעלה לשחק. ממצאי בדיקת ה MRI שערך המונטנגרי לא הצביעו על פגיעה רצינית, אולם הוא עדיין סובל מכאבים שמקשים עליו לערוך אימון מלא עם יתר חבריו.

חלוץ הקבוצה דימיטאר רנגלוב, כבש הערב שער בניצחונה של נבחרת בולגריה 0:2 על ערב הסעודית במשחק ידידות. רנגלוב פתח בהרכב, וכבש את השער הראשון של הבולגרים בדקה ה-40. מחר (רביעי) הוא יצטרף לאימוני הקבוצה.

כמו כן, מחר ישובו ארצה גם ארבעת שחקני הנבחרת ישראל שתשחק הערב ביוון, כך שלמעשה רק ביום חמישי יוכל הצוות המקצועי לתרגל אימון בסגל מלא לקראת הדרבי הגדול בשבת. "אני מקווה שפגרת הנבחרת לא תקטע לנו את התנופה", אמר שחקן בקבוצה לוואלה ספורט. "בסך הכל היינו במומנטום מצוין במחזורים האחרונים וניצחנו מספר משחקים ברצף.

השחקן המשיך ואמר: "האווירה כאן בקבוצה מצויינת והראש של כולם בדרבי. כל שחקן ושחקן כאן יודע מה חשיבות המשחק הזה, לשחקנים, למועדון עצמו ובראש ובראשונה לאוהדים שלנו. יש לנו חוב אליהם מהשנים האחרונות, נקווה להחזיר להם בשבת. ברור לנו שזה לא יהיה קל ושמצפה לנו משחק קשה ביותר". כאלפיים אוהדים צהובים צפויים להיות נוכחים בבלומפילד בשבת, לאחר שהכרטיסים שהוצאו למכירה ליציעים 10-11 אזלו תוך חצי שעה. כמה עשרות אוהדים הצליחו לרכוש כרטיסים ליציעים 8 ו-13 שאמורים לאכלס את אוהדי הפועל בשבת. למרות אזהרות המשטרה מתכוונים האוהדים הצהובים, שרכשו כרטיסים ליציעים אלו, לנסות ולהיכנס בכל זאת לבלומפילד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully